Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כסא מנהלים

כסא מנהלים
קרדיט: freepik

בעבר, כסא מנהלים היה כסא שהיה שמור לבכירים בלבד ומכאן שמו. אולם כיום, כסא מנהלים איננו רלוונטי למנהלים בכירים בלבד, אלא מדובר על כינוי גנרי לכסא משרדי איכותי. בעולם העסקים המודרני כבר כולם מבינים שבכדי לשמור על הנוחות והבריאות של העובדים, חשוב מאוד לדאוג כי במהלך יום העבודה הם ישבו על כסאות מנהלים איכותיים. ישנם לא מעט יתרונות לישיבה על כסאות מנהלים איכותיים, בייחוד עבור עובדים שיושבים מרבית היממה בעבודה שלהם.

כסא מנהלים – גם לבית וגם למשרד

כסא מנהלים הוא כסא הרלוונטי לצורך ביצוע עבודה מול מסך. לכן, לא מדובר בהכרח על מוצר משרדי. אנו חיים כיום בעידן שבו לא מעט אנשים יושבים גם בבית שעות רבות מול המחשב הן לצורך עבודה, הן לצורך למידה והן לצרכים אישיים ועל כן, חשוב מאוד שגם אותם אנשים ירכשו לעצמם כסא מנהלים איכותי מאוד שיאפשר להם לשבת מול המחשב בצורה קלה ונוחה וישמור על הבריאות הגופנית שלהם.

כיצד בוחרים כסא מנהלים?

השאלה החשובה ביותר היא ללא ספק כיצד בוחרים כסא מנהלים? האם כדאי לבחור את הכסא היקר ביותר וכך להבטיח שהוא גם יהיה האיכותי ביותר או שמא דווקא כדאי ללכת על משהו זול בכדי לחסוך? ובכן, חשוב מאוד להבין כי השיקול הכלכלי לא צריך להיות השיקול המרכזי, אלא שיקול האיכות הוא זה שצריך להיות השיקול המרכזי בבחירת כסא מעין זה. הכסא צריך לאפשר לעובד ישיבה במנח אידיאלי ונוח המותאם לאופי העבודה שהוא מבצע. לעיניים לא מקצועיות רוב כסאות המנהלים אם לא כולם יראו די אותו דבר, אך חשוב מאוד להבין כי לא פעם יש הבדל משמעותי מאוד בין הכסאות השונים המוצגים בחנויות שונות או באתרי האינטרנט ועל כן, חשוב להכיר כמה כללים שיסייעו לכם לבחור את הכסא הטוב ביותר:

ראשית כל, חשוב להכיר את המושג "ארגונומיה". מדובר על תחום חדש יחסית שדוגל בהתאמת סביבת העבודה באופן שיסונכרן עם הפיזיולוגיה של העובד ויתמוך בו בביצוע מטלות במשרד. חשוב לזכור שהגוף של האדם לא נועד לעבוד 9 שעות בכל יממה בישיבה על מסך המחשב ובכדי לסייע לגוף להתרגל לעשות את זה, יש לבחור בכסא מנהלים איכותי וטוב בהתאם לפרמטרים הבאים:

יכולת כיוונון – חשוב מאוד לבחור כסא מנהלים באופן המותאם אישית לכל משתמש בהתאם לגובה שלו, מבנה הגוף שלו ועוד. בכיסא איכותי תהיה אפשרות לכיוונון מגוון לרבות כיוונון של גובה משטח הישיבה, מנח המשענת, מסעד הצוואר ועוד.

בכיסא מנהלים איכותי תמיד יהיה קימור באזור התחתון של המשענת וזאת בכדי לתת תמיכה לגב התחתון באזור שבו מצוי השקע של הגב התחתון.

גם הגלגלים ויכולת הנדנוד של הכסא זה דבר שחשוב מאוד לבחון טרם בוחרים כיסא מנהלים. הכסא צריך לאפשר ביצוע פעולות במרחב בלי לקום או להתאמץ. הנדנוד מסייע לזרימת הדם ובלי לקום מהכיסא ומאפשר לשנות מעט את מנח הגב במהלך ישיבה על הכסא.

אלה הם רק חלק מהתכונות הבסיסיות שניתן למצוא אצל כסאות מנהלים איכותיים ואין ספק שחשוב מאוד לרכוש אותם אצל חברה אמינה שמספקת את הכסאות הטובים ביותר בתחום.

מאמר זה נכתב על ידי קפרה‫, חברתנו פועלת בתחום השיווק מעל ל-25 שנה. אנחנו מקפידים על שירות ועל מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. הקשר האישי עם לקוחותינו ושביעות הרצון שלהם מאיתנו חשובים לנו, ואנו שמחים להעניק להם שירות כשהם חוזרים אלינו פעם אחר פעם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...
כל היתרונות בעריכת הסכם ממון
היום יש יותר ויותר זוגות המודעים לכך שלמרות שהקשר שלהם...