Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להנות מאיכות חיים באמצעות רפואה משלימה

להנות מאיכות חיים באמצעות רפואה משלימה
קרדיט PIXABAY

להקל על הכאבים

בלט דיסק הוא מצב בו קיימת שחיקה בשכבות הטבעת ההיקפית של הדיסק הבין חולייתי. לאורך זמן, בלט דיסק עשוי גם להתפתח לפריצת דיסק. למרות שיש אנשים שלא מרגישים שום סימפטום לבלט הדיסק, ישנם אנשים שכן חווים את הסימפטומים, בהתאם למיקום וסוג בלט הדיסק הקיים אצלם. בין הסימפטומים ניתן למצוא כאבי גב, אשר מחמירים במצב של הליכה, עמידה, ישיבה ממושכת ועוד. בנוסף, בחלק מהמקרים ניתן להרגיש הקרנה של הכאב, או עקצוצים, רדימות, נימול ועוד. כאשר הבלט מתרחש בצוואר מופיעים תסמינים כמו נוקשות באזור הצוואר, כאב, נימול עקצוץ ועוד. טיפול במצב של בלט דיסק יאפשר הקלה של הכאבים ויאפשר לחזוק לפעילויות יום יומיות כמו לשחק עם הילדים, לישון בנוחות, לעשות פעילות גופנית, ללכת או לעמוד ללא כאבים. למצב של בלט דיסק טיפול טבעי המקל על הכאבים השונים ועל תופעות הלוואי, הכולל טיפולי פיזיותרפיה להפעלת השרירים, דיקור סיני ונקודות לחיצה.

להקל על הדלקת

החיים שלנו מלאים בפעילות, מהפשוטה ביותר כמו לקום בבוקר ולצחצח שיניים החל בהליכה ברגל אל העבודה ועד פעילות גופנית מאומצת יותר. לרוב הפעילות אינה כרוכה בכאבים, אשר מפריעים לה. ישנם אנשים אשר סובלים מכאבים כתוצאה מפעילויות אלה כתוצאה מדלקת מפרקים. דלקת מפרקים גורמת לכאבים במפרקים בגוף נמצאים במגוון מקומות בגוף.  אצל אנשים שונים הדלקת נגרמת ממקור אחר ולכן משך הדלקת יכול להשתנות מאדם לאדם- החל מכמה שבועות ועד לכל החיים. במצב של דלקת פרקים, איכות החיים נפגעת לאור הכאבים והגבלת התנועה קיימת בדלקת זו, לצד העייפות שעשויה להתלוות למצב.

בגלל שדלקת הפרקים יכולה להיות לנבוע מכמה סיבות, אצל כל אדם בעל דלקת פרקים טיפול שונה. ניתן לחלק את הטיפול לטיפול בתרופות שונות כמו תרופות נוגעות דלקת שאינן מבוססות על סטרואידים, הזרקת סטרואידים למפרק עצמו או תרופות המתמקדות בטיפול גם במחלה הגורמת לדלקת. לצד זה, טיפולי רפואה משלימה בעלי אפקט הקלה ושיפור במחלה כמו דיקור סיני.

דוקטור אהרון סולומון בעל קליניקה מקצועית המתמחה בטיפולי רפואה משלימה, בה הוא מציע את שיטות הטיפול הייחודיות שפיתח. הקליניקה מציעה מגוון טיפולים להקלה על כאבים וטיפול במצבים שונים תוך מקצועיות, חמלה וסבלנות. הקליניקה מתאימה למגוון גילאים ובעיות רפואיות. חייגו עוד היום 050-7715425

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
יום המעשים הטובים שמח במדרשת שחרי אשדוד
יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי באשדוד נפתח בחלוקת משלוחי...
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...