Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להפוך מסיבת רווקות לערב בלתי נשכח- כך תעשי את זה

להפוך מסיבת רווקות לערב בלתי נשכח- כך תעשי את זה
קרדיט - Canva

מסיבת רווקות היא אירוע בלתי נשכח שהפך כבר לחלק בלתי נפרד מכלל האירועים המסתיימים בשיא שהוא החתונה. פעמים רבות את ארגון מסיבת הרווקות לוקחת על עצמה אחת החברות הטובות של הכלה. לא תמיד כל המוזמנות למסיבה מכירות היטב זו את זו. פעמים רבות אלה חברות אותן הכירה הכלה במסגרות שונות: בי"ס, צבא, לימודים או עבודה. החברה המארגנת מחפשת הפעלה למסיבת רווקות שתדבר קודם כל כמובן לכלה אך גם לשאר החברות, הפעלה שתהווה מכנה משותף רחב ותהיה כיפית ומעניינת. אז לא צריך לטרוח ולהמציא את הגלגל. ערב גרפולגיה הוא ערב שכולו הנאה. במהלך הערב הבנות ישתחררו, ישתפו, ישמעו, יתוודאו קצת לתחום המרתק והכי חשוב: יצאו מהמסיבה אחרי הרבה צחוק והנאה.

למה חשוב לשים לב בארגון מסיבת רווקות?

ארגון מסיבת רווקות הוא פרויקט לא קטן עבור המארגנת הראשית של האירוע. אחד הדברים שכדאי לשים לב אליהם הוא שלא הכל ייפול על מישהי אחת. מומלץ לארגן את הערב בקבוצה או לפחות עם עוד חברה או שתיים שאת סומכת עליהן ושהן קרובות אל הכלה. הדבר השני שיש לשים לב אליו הוא למצוא מקום שיהיה כיפי ונוח. אם לאחת הבנות יש בית גדול יחסית ובני הבית האחרים יכולים לצאת ממנו בקלות למשך מספר שעות ואפילו יותר אפשר לארגן את המסיבה אצלה. אם לא, אפשר לשכור מקום כמו וילה וכך להפוך את האירוע לחגיגה אמיתית. הדבר השלישי שחשוב הוא תוכן הערב. הפעלה למסיבת רווקות צריכה להיות עם  צחוק וקלילות אך גם עם משהו מסקרן ומעניין כמו ערב גרפולוגיה. גרפולוגיה מסקרנת אנשים רבים וערב כזה ייתן למסיבה עוד ערך מוסף ויגרום גם לשחרור וגיבוש, כולל של בנות שלא בהכרח מכירות היטב זו את זו.

לעניין ולחדש לעצמכם גם בגיל מבוגר: זה אפשרי

ככל שמתקדמים בגיל, כך החיפוש אחר החדש והשונה הולך ויורד. רבים היו רוצים לצבור חוויות חדשות ולגלות דברים מסקרנים אך לא מוצאים כבר את הדרך לכך כי חוו או התנסו בכל מה שמעניין אותם. אז חשוב לא להתייאש. תמיד אפשר למצוא תחום שעדיין לא ביקרתם בו. סדנאות גרפולוגיה הן דוגמה לפעילות שהיא מהנה, מעניינת ומסקרנת ולא רבים חושבים עליה כשהם מחפשים לעצמם משהו מעניין ומחדש. סדנאות אלה ניתן להזמין כתוכן מרכזי לאירוע כמו יום הולדת למבוגרים, ערב גיבוש בחברה, ערב נשים, מסיבת רווקות. אפשר גם פשוט להזמין את הסדנה בתור פעילות מעניינת וכיפית לערב שלכם בבית. בכל מקרה זוהי פעילות מעניינת ומהנה שגם תקרב אתכם יותר ותחשוף בכם צדדים חדשים (עד כמה שתרצו כמובן).

מאיה הראל היא גרפולוגית מקצועית אשר מקרבת את התחום המעמיק והמסקרן הזה לאנשים רבים בפעילות כיפית, מעניינת ומלאה בהומור. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
והזוכה המאושר: ישיבת אמית יגל אשדוד
כשרועי השמיניסט האשדודי רצה להפיק הכתרת פורים בישיבה, הוא לא...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...