Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה כדאי להשקיע בקרקע?

למה כדאי להשקיע בקרקע?
קרדיט PIXABAY

למה להשקיע בקרקע? האם קניית קרקע היא השקעה טובה? האם כדאי לי להשקיע בקרקע?

נראה כי השקעה בקרקע היא לא תמיד הליך מוכר לציבור. רוב האנשים לא יודעים בוודאות כיצד מתבצע הליך רכישת הקרקע. ואנשים מבינים עוד פחות, כיצד השקעה בקרקע יכולה להיות מהלך אסטרטגי נבון, לגיוון תיק ההשקעות שלהם.

אתם בטח לא רוצים להיות אחד מאותם אנשים.

לפי מומחי הנדל״ן בקבוצת ברק רפאל, יש אנשים רבים שמעולם אפילו לא שקלו לקנות קרקע. ואם אתם שואלים את עצמכם אם רכישת קרקע היא השקעה טובה, אז ברור שכן! אנשים לא תמיד מוכנים לפעול ׳מחוץ לקופסה׳ כשזה נוגע לכסף שלהם. אף אחד לא מציע שתשקיעו את כל מה שיש לכם ברכישת קרקע, אבל אתם בהחלט צריכים להיות פתוחים לכלול אפשרות זו בתיק ההשקעות שלכם.

רובכם מכירים את עסקאות הנדל״ן הפופולריות, רואים תוכניות בטלוויזיה על שיפוצי בתים מדהימים, וחושבים שהשקעה בדירה היא רעיון נהדר. אבל אף אחד לא מדבר על, למה קרקע היא השקעה מצוינת!

זו הזדמנות ׳להכות את המומחים׳ בקבוצת ברק רפאל, ולהקשיב לתשובות שלהם, למה קרקע היא השקעה פיננסית פנטסטית, ולמה כדאי לכם לשים את הכסף באדמה… תרתי משמע!

  1. אדמה היא משאב סופי!

אילון מסק מנסה אמנם לאכלס את המאדים, אבל בינתיים גבולות כדור הארץ מוגדרות היטב. יש כמות מוגדרת של קרקע בעולם, וגם בישראל הקטנה. ניתן להרוס בניינים ולבנות חדשים, ובכול זאת הקרקע תישאר משאב סופי בעל ערך, עם כמויות מוגבלות. זוכרים מה אמר מארק טווין? ״קנו קרקע, הם לא מייצרים את זה יותר״.

  1. אדמה מעניקה שקט נפשי!

אדמה היא ׳הילד הטוב׳ שמתנהג כראוי בעולם ההשקעות. אי אפשר לגנוב או להרוס אדמה. אדמה במצבה הטבעי, תמיד תהיה שווה משהו! אחד המרכיבים המרכזיים בהשקעה בקרקע, היא שאתם רוכשים נכס שיום אחד תוכלו ׳לעשות׳ אתו משהו. גם אם עכשיו אתם לא מנצלים את הנכס, בעתיד הוא יהיה שווה משהו.

  1. אדמה היא משאב ממשי!

אדמה לא יכולה להיעלם כמו המניות שלכם בבורסה. אם מחר כל העולם יחליט שהכסף הוא סתם פיסת נייר חסרת ערך שאין בה שום תועלת, עדיין האדמה תהיה משהו ממשי, פיזי. משהו ששייך לכם, בלי קשר למצבה של הכלכלה העולמית.

  1. התחרות נמוכה בשוק הקרקעות

בנישת הנדל״ן, התחרות היא נמוכה. רוב האנשים, ובמיוחד אלה המחפשים היכן להשקיע את הונם, מתמקדים בהיבטים הנוצצים יותר של השקעות הנדל״ן – בנייני דירות, וילות, פיתוח שכונות חדשות וכו׳. זו לא אשמתם, פשוט כמעט כולם מרוכזים שם.

אולי גם אתם הולכים שבי אחרי פרסומי מגדלי הדירות החדשים הפרוסים ברחבי הארץ, אבל לפעמים, כדי לנצח, עדיף להיות איפה שאחרים לא נמצאים.

  1. הבעלות על הקרקע היא די זולה

לאורך זמן, הבעלות על הקרקע היא זולה. אין ביטוח רכוש, הארנונה מינימלית, אין אחזקה קבועה, הנכס יושב לו שם בשקט, ולא עולה לכם כמעט כלום, וערכו שווה את השקט הנפשי שלכם!

אם גם אתם רוצים להיות חלק מאותם משקיעים מיוחדים ששוקלים רכישת קרקע, צרו קשר עם קבוצת ברק רפאל. אנחנו נשמור על האינטרסים שלכם, ונעשה הכול כדי שתקבלו את ההצעה הטובה והרווחית ביותר! השירות שלנו אמין  ונשען על צוות של אנשי מקצוע מנוסים בתחום הנדל״ן, כולל עורכי דין ושמאים, ומבטיח עסקה שתעמוד בכול התקנים המחמירים ביותר שקבעה את המדינה!

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...