Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה כדאי פילאטיס לנשים?

למה כדאי פילאטיס לנשים?
קרדיט - Canva

אם אתן מחפשות אימון איכותי שיחזק את הגוף שלכן, את היציבה, את הגמישות ועוד, אין ספק שפילאטיס הוא אימון שיכול להתאים לכן. אימון פילאטיס הוא אימון אשר פיתח גוז'ף פילאטיס אי שם בתחילת המאה ה20. בשנים האחרונות נשים רבות מגלות את היתרונות של האימון המדובר ורוצות לנסות גם הן. אם אתם מחפשת חוג פילאטיס בפתח תקווה, כדאי שתבחרי את המסגרת הנכונה והטובה לך ביותר, עם מאמן או מאמנת שמומחים בתחום האימונים הללו.

למה דווקא אימון פילאטיס?

אם את מחפשת אימון כושר לנשים שיתאים לך, ייתכן מאוד שאימון פילאטיס הוא האימון הטוב ביותר עבורך. מדובר על פעילות גופנית שמטרתה היא לשפר את הגמישות, לחזק את שרירי הליבה ועוד. אחד היתרונות העיקריים של האימון המדובר הוא היכולת שלו לשפר את היציבה וכן את היישור. אם את מרגישה שיש לך חוסר איזון כלשהו בגוף, שאת עומדת בצורה לא מספיק תקינה וטובה, שאת נעה במרחב בצורה מסורבלת או לא נוחה, אין ספק כי פילאטיס יכול לסייע לך. הוא גם יכול להיות פתרון מצוין במקרים של בעיות שרירים, כאבי גב, בעיות שלד מסוגים שונים ועוד.

עוד יתרון של אימון פילאטיס לנשים הוא התרומה שלו לשיפור הניידות והגמישות. התרגילים מתמקדים בביצוע תנועות זורמות ומבוקרות שמאפשרות להגדיל טווח תנועה, להפחית נוקשות ועוד. כל אישה חווה שינויים בגוף מתקף היותה אישה. בין אם מדובר על היריון, לידות, גיל המעבר ועוד. אימון פילאטיס נמצא כיעיל מאוד להתמודדות עם שינויים גופניים שונים בצורה מוצלחת.

באיזה גיל אפשר לעשות פילאטיס?

אם את שואלת את עצמך באיזה גיל אפשר לעשות פילאטיס, חשוב מאוד שתדעי שמדובר על אימון שיש לו השפעה נמוכה על הגוף ולכן הוא מתאים לכל גיל ולכל רמת כושר. אפשר לשנות את האימון בהתאם לאדם שמבצע אותו ולכן, כמובן שחשוב שתבחרי מסגרת שמתאימה לך בהתאם לגילך, בהתאם לכושר הגופני שלך ועוד. פילאטיס יכול להתאים לנשים שמעוניינות לשפר את הכושר הגופני שלהם, כאלה שמתאוששות מפציעות, נשים בהריון ועוד.

היכן מבצעים אימון פלאטיס?

את אימון הפילאטיס ניתן לבצע במסגרות שונות לרבות: סטודיו מיוחד לפילאטיס, חדר כושר ועוד. כמובן שכל אישה יכולה לבצע אימונים עצמאיים בביתה, עם הדרכה שתקבל ממאמנת אישית או באמצעות הדרכות שאפשר למצוא באינטרנט. חשוב לדעת כי ניתן למצוא פילאטיס מזרון ופילאטיס מכשירים, כאשר פילאטיס מכשירים צריך להתבצע בסטודיו מיוחד שבו יש מכשירים מיוחדים.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
למה כדאי לי להשקיע בנדל״ן בחו״ל?
אחד מאפיקי ההשקעה הבטוחים והמניבים ביותר הוא שוק הנדל״ן, אך...
סיבות לשלילת רישיון נהיגה
פסילת רישיון נהיגה יכולה להתבצע במספר מצבים. אחד המצבים הוא...
החיפויים שישנו את עיצוב הבית שלכם
למרות כל הניסיונות שלכם, משהו בכל זאת חסר לכם בעיצוב...
ההבדל בין עיצוב דירה לעיצוב בית פרטי
עיצוב פנים היא האומנות של עיצוב הבית והחלת הסגנון האישי...
"להוריד את הבטן" ללא כפיפות אינסופיות- כך תעשו את זה
ככל שאנו מתבגרים, כך הצטברות השומן, במיוחד באזור הבטן, גדלה...
סימפוניה מרחבית - נקודת המפגש בין אדריכלות לעיצוב פנים
בכל פרויקט בנייה של בית חדש, מקום מסחר או כל...
לעבור משברים משפחתיים בעזרת עורך דין מתאים
אמנם המשפחה היא מעגל האנשים הקרוב אלינו ביתר, אך עם...
להשאיר את הראש מעל המים גם בזמן מלחמה- איך עושים את זה
מלחמה היא מצב לא פשוט מכל הבחינות: פיזית, רגשית וגם...
איך ממחזרים משכנתא
הליך מיחזור של משכנתא מתבסס על החלפת הלוואת המשכנתא הנוכחית...
סימנים לכך שצריך להזמין טכנאי מעליות
אם אתם גרים בבניין משותף או עובדים בכזה, ויש בנכס...