Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למען תושבי הדרום: מפגשי קבלת הקהל של ארגון הייעוץ הרפואי 'למענכם' מגיעים לאשדוד

למען תושבי הדרום: מפגשי קבלת הקהל של ארגון הייעוץ הרפואי 'למענכם' מגיעים לאשדוד
קובי גדעון-לע"מ

ארגון 'למענכם' בראשות היועץ הרפואי הרב יוסי ערבליך, המעניק יעוץ והכוונה רפואית ללא תמורה, יחל בתקפה הקרובה להעניק שירותי ייעוץ רפואי מקצועי לתושבי הדרום בעיר אשדוד. המיזם יהיה בשיתוף פעולה עם עמותת "הפורום לקידום הבריאות באשדוד", ויכלול גם הפעלת מרכז להשאלת ציוד רפואי סיעודי בעיר.

כידוע, אבחון של מחלה קשה מלווה בהצפה של מידע רפואי מורכב שכולל מושגים רפואיים לרבות בדיקות ותרופות לא מוכרות וכן הנחיות מעורפלות באשר להמשך הטיפול. וכך חולים רבים, שעוד בקושי מעבדים את הבשורה הקשה על מצבם הבריאותי, מוצאים את עצמם חסרי אונים ואובדי עצות. ארגון 'למענכם' באמצעות מערך היועצים הרפואיים של הארגון מעניקים מידע מקצועי, אמין ומהיר שמסייע לחולה ולבני משפחתו בקבלת ההחלטות הנכונות והכל בהתנדבות מלאה.

"הפורום לקידום הבריאות באשדוד", הוקם על שמה של נועה ממן ע"ה, שנקטפה בדמי ימיה בעודה נערה צעירה מהמחלה הנוראה, ולוותה בימי מחלתה על ידי הארגון. נועה ע"ה הייתה דמות מופת של חסד וסיוע לעזרה לזולת למרות גילה הצעיר, והמיזם הוקם לזכרה ולעילוי נשמתה.

את הייעוץ הרפואי יעניקו במקום: היועץ הרפואי הרב יוסי ערבליך יו"ר הארגון, פרופ' יוסף פרס (כיהן כמנכ"ל ביה"ח 'שניידר'), ד"ר גדי נוימן, (כיהן כסגן מנהל ביה״ח בילינסון), ד"ר בני דווידזון (כיהן כמנכ"ל ביה"ח 'אסף הרופא'), פרופ' ג'ריס יעקב (מנהל פנימית ו' באיכילוב), ד"ר אסף יששכר (מומחה לגסטרו ומחלות כבד בביה"ח בילינסון) והאחות הראשית בארגון רחל מיכוביץ' מתאמת ההשתלות הראשית בביה"ח 'בילינסון' לשעבר, שתסייע לצלוח את ההליכים הביורוקרטיים, ובמידת הצורך תחבר את הפונים עם רופאים מומחים המתנדבים במיזם 'רופאים במילואים' של הארגון המונה כ-150 רופאים מומחים מהארץ ומהעולם.

חתן אות הנשיא הרב יוסי ערבליך יו"ר "למענכם": "בעקבות פניות רבות שהגיעו לפתחו של הארגון מתושבי הדרום לקבלת סיוע והכוונה, ובמטרה לחזק את התושבים הנמצאים כבר מספר חודשים בצל המלחמה, קיבלנו החלטה בהנהלת הארגון להרחיב את קבלות הקהל גם לאזור הדרום. אני מודה לפורום לקידום הבריאות אשדוד על השותפות שבעז"ה תסייע לתושבי הדרום לקבל את השירותים הבריאותיים ברמה הגבוהה ביותר".

מנהל "הפורום לקידום הבריאות באשדוד" מר יוסי לוי: "זו בשורה טובה לתושבי אשדוד והסביבה, שיתוף הפעולה של עמותת 'למענכם' בראשות הרב יוסי ערבליך ו"הפורום לקידום הבריאות אשדוד" יתרום ללא ספק לטובת בריאותם של התושבים באיזור. שנים של עבודה בצמוד לבכירי משרד הבריאות בישראל, ורקימת קשרים טובים עם מנהלי בתי החולים ואושיות מפתח בתחום, הפכו את יוסי ערבליך לאחת מהדמויות החשובות בישראל ובעולם בתחום הליווי הרפואי וכעת גם תושבי אשדוד יוכלו להנות מנסיונו".

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
והזוכה המאושר: ישיבת אמית יגל אשדוד
כשרועי השמיניסט האשדודי רצה להפיק הכתרת פורים בישיבה, הוא לא...
המנהל שנמצא במילואים מ - 7/10 הועלה בדרגה – מול כל התלמידים
מאז שמחת תורה, ה-7/10 נמצא הרב שלום מלול במילואים ביחידה...
הבוסית שיילדה את העובדת
לפני מספר ימים הגיעה איילת כץ, 31, תושבת כרמי גת,...
למען החטופים
תלמידי ישיבת אמית יגל אשדוד, יחד עם מאות תלמידי הישיבות...
מסעדת פטרה תהיה פתוחה בפסח תפעל בערב ליל הסדר ולאורך כל ימי החג כרגיל
מסעדת פטרה, שהינה מוסד קולינארי מוביל בישראל, הממוקמת על הקו...
יום המעשים הטובים שמח במדרשת שחרי אשדוד
יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי באשדוד נפתח בחלוקת משלוחי...
"עדשה חברתית" - תערוכת צילומים החושפת את עולמם של המתנדבים והעושים טוב בעיר אשדוד
תערוכת ההתנדבות הגדולה בישראל תצא לדרך במסגרת יום מעשים טובים,...
החלל כבר לא הגבול
מה המשותף לחלל, שותפות תלמידים ובינה מלאכותית? כל אלה ועוד...
בזכות ערנות הצוות הרפואי במלר"ד מאוחדת באשדוד ניצלו חייו של תושב העיר
מאוחדת השיקה לאחרונה מוקד לרפואה דחופה (מלר"ד) שמעניק לתושבי אשדוד...
"המעשה האצילי הזה ייחרט אצלנו לעד"
לאחר שמשדר השמיעה שלה נגנב מגן הילדים, מלכי דוידוביץ׳ בת...