Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים

מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
קרדיט - Canva

בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים, בחירת הריצוף דורשת מחשבה. ריצוף לא מחליפים בכל שנה וגם לא בכל חמש שנים, אתם מתבקשים לבחור נכון באריחים ריצוף עמידים, נוחים לתחזוקה ובעלי מראה שתואם כמה סגנונות עיצוב. ריצוף אריחים מדקקים זוכה בשנים האחרונות לפופולריות רבה בשל המראה האחיד, היוקרתי והקלאסי שהוא בורא. אריחים מדקקים הם אריחים דקים יותר בהשוואה אל אריחים סטנדרטיים. בחירה באריח ריצוף דק וגדול יוצרת תחושה של מרחב ואחידות. חוששים שאריחים גדולים ודקים אינם עמידים? חומר גלם חזק כמו גרניט פורצלן מבטיח לכם אריחים שאינם נשחקים או נשברים.

מה זה בכלל אריחים מדקקים?

עובי מומלץ של אריחים יהיה כ-6 מילימטר. ריצוף אריחים מדקקים מסופק לרוב במידה של 3 מטר על 1 מטר. על אף היותם דקים האריחים המדקקים ידועים כעמידים ואיכותיים. שימוש בגרניט פורצלן הוא זה שמאפשר שנים רבות של שימוש יומיומי ללא שריטות או כתמים. ריצוף אריחים מדקקים עשוי גרניט פורצלן עמיד בפני לחות וטמפרטורות גבוהות. אריחים מעטים מספיקים לכיסוי שטח גדול תוך יצירת מראה נקי ואחיד. בניגוד לריצוף עם אריחים רגילים (קטנים) שכולל חיבורים רבים, בחירה באריחים גדולים מבטיחה תחושה של משטח חלק ושלם. טרנד האריחים המדקקים תואם סגנון עיצוב יוקרתי וגם סגנון מודרני. המראה הקלאסי משתלב היטב עם כל סגנונות העיצוב.

יתרונות של אריח מדקק

ההבדלים בין אריחים מדקקים לבין אריחים רגילים ניכרים בעובי ובמידות. חדר גדול שדורש כמה עשרות אריחי ריצוף רגילים אפשר יהיה לרצף בעזרת פחות מ-10 אריחים מדקקים. השימוש במעט אריחים גדולים לכיסוי השטח יוצר מראה אחיד ויוקרתי בהשוואה אל ריצוף באריחים רגילים. התקנה של אריחים גדולים מדקקים נחשבת פשוטה ומהירה יותר היות ויש פחות חיבורים ופחות חיתוכים. את האריחים הדקים אפשר להתקין כשכבת ריצוף שנייה על גבי רצפה קיימת. תהיה כמובן תוספת גובה, אך בשל היותם דקים התוספת כמעט ואינה מורגשת כלל.

איך מתקינים רצפת אריחים מדקקים?

התקנה של אריחים מדוקקים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בתחום. אין מדובר בעוד התקנה פשוטה של אריחי ריצוף. חשוב להבהיר שלא כל רצף שולט בטכניקה ויודע איך להתקין נכון אריחים מדקקים. בכל פרויקט ריצוף עם אריחים מדקקים התקנת בסיס חזק ומפולס הכרחית. אין אפשרות לבצע התקנה על משטח חול או בטון מוקצף. מחפשים צוות מקצועי ומיומן להתקנת אריחים מדקקים? חברת תואם מתחייבת לאיכות ללא פשרות, סטנדרטים גבוהים, טכנולוגיה עדכנית, צרו קשר לפרטים נוספים.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
והזוכה המאושר: ישיבת אמית יגל אשדוד
כשרועי השמיניסט האשדודי רצה להפיק הכתרת פורים בישיבה, הוא לא...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...