Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט

מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
קרדיט - Canva

עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות לנושא עלתה מאוד. עבירות מין הן חמורות כשהן מתבצעות ברמה הפיזית, אך לא פחות מכך כשהן מתבצעות באופן וירטואלי כמו סחיטה מינית ברשת. ההסתתרות מאחורי המקלדת מאפשרת לעברייני מין לעשות דברים שלא היו מעזים לעשות באופן פיזי והנזק שנגרם לקורבנות העבירה אינו פחות חמור. לעיתים יצירת קשר באופן וירטואלי מביאה גם למפגש פנים מול פנים וביצוע עבירת מין גם באופן פיזי, מה שהופך את העבירה לחמורה הרבה יותר. כל יצירת קשר למטרה זו נחשב עבירה, בין אם מדובר על שליחת תמונות עירום, שידול למעשה מיני או איום לפרסום תמונות מיניות בניגוד להסכמתו של אדם בתמורה לקשר מיני. החומרה בה מתייחס החוק והרשויות לעניין מחייב חשוד במעשה מסוג זה לפנות לעורך דין פלילי בעל ניסיון רב הן בטיפול בעבירות מין והן בדיני אינטרנט.

הואשמתם בגניבת זכויות יוצרים? יש למי לפנות

השימוש האינטנסיבי באינטרנט מביא לכך  שאנשים רבים מפרסמים את עצמם ואת העסק שלהם, כותבים בלוגים או מפעילים ערוץ באחת הרשתות החברתיות. הדבר מביא לא פעם לגניבת זכויות יוצרים, כאשר במקרים רבים הדבר לא נעשה בכוונה תחילה אלא בשל חוסר הכרה של החוקים בנושא והדברים שיש לבדוק לפני שעושים שימוש בחומר שישנו ברחבי הרשת. עורכי דין אינטרנט המתמחים גם במשפט הפלילי הם הכתובת עבורכם אם הואשמתם בגניבת זכויות יוצרים. לפעמים גם גניבת סימן או יצירת לוגו דומה ללוגו של חברה מוכרת ייחשבו גניבת זכויות יוצרים. עורך הדין המתמחה הן בפלילים והן באינטרנט יוכל למצוא את הדרך לפתור את העניין באופן הקל ביותר שניתן.

עבירות אבטחת מידע: כשמחשוב ומשפטים נפגשים

אחד התחומים המורכבים בהם עוסקים עורכי דין אינטרנט הוא עבירות אבטחת מידע וסייבר. אם בעבר גניבה היתה בעיקר של רכוש, היום גניבה רבת משמעות היא של מידע. בעולם בו מידע רב על כל אחד ואחת מאיתנו רץ ברחבי הרשת ויכול להגיע לכל אדם אשר מבין היטב בתחום, ישנו מקום רב לעורכי דין המתמחים באינטרנט עם דגש עם עבירות מחשב וסייבר. שתילת תוכנות ריגול העוקבות אחר פעילות ברשת ובמחשב בכלל הוא אחת הדרכים להשיג מידע לשימוש לרעה. גם פריצות למחשב לצורך דליית מידע ממנו נחשבות לעבירות חמורות. עורך דין המומחה בתחום יכול לסייע בתביעה, אך אם הוא מתמחה גם בפלילים יוכל ללוות חשוד בעבירה זו ולייצג אותו בבית המשפט.

משרד עורכי דין MBM מתמחה במשפט הפלילי ובעל ניסיון רב בטיפול בסוגים שונים של עבירות, כולל דיני אינטרנט. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
והזוכה המאושר: ישיבת אמית יגל אשדוד
כשרועי השמיניסט האשדודי רצה להפיק הכתרת פורים בישיבה, הוא לא...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...