Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה תרצו לדעת על עצמכם?

מה תרצו לדעת על עצמכם?
קרדיט - Canva

סוגים שונים של אבחוני אישיות זוכים לפופולריות בקרב אנשים, אבל רק מעטים מהם באמת מתבססים על מדע ועל עקרונות מקצועיים שעובדים על פי עובדות. הגרפולוגיה מבוססת על שנות מחקר רבות, על תיאוריות מוכרות ועל עקרונות מובנים ונחשבת כבר שנים למדע שימושי. הגרפולוגיה רואה בכתב כעוד התנהגות אנושית ומשיקה בין מאפייני הכתב של האדם לאישיותו האינדיבידואלית. בכך היא יכולה לסייע לאדם להכיר את עצמו יותר לעומק ולמצוא את דרכו הלימודית והתעסוקתית. גם מעסיקים רבים נעזרים בכלי זה ולכן לכל אבחון גרפולוגי מחיר משתנה לפי הצרכים והמטרות של האבחון. יש אנשים שלא חשבו מעולם לעבור אבחון גרפולוגי והם נתקלים בו לראשונה כשהם מגישים מועמדות לתפקידים בחברות, מפעלים או ארגונים. באמצעות הניתוח הגרפולוגי אנחנו יכולים לקבל את מפת היכולות, הכישורים והנטיות של הכותב כמו גם ללמוד על נקודות החולשה והחסמים שלו. הגרפולוג בר עמית מגיש חוות דעת מלומדות כאלה כבר שנים רבות ועוזר לכל מי שרוצה לדעת יותר על עצמו ועל מידת ההתאמה שלו לתפקידים שונים.

חוות דעת משפטיות

מסמכים וחתימות הם חלק מהחומרים שמגישים, לבתי המשפט כדרך להוכיח את כוונותיו ורצונותיו של אדם. לבית המשפט מוגשים הסכמים, חוזים, צוואות, המחאות וכל אלה לצערנו מועדים לזיוף. על מנת להוכיח זיוף או להבדיל אותנטיות של כתבי יד, מספרים הכתובים ידנית (מספרי תעודת זהות, תאריכים, סכומי כסף) או חתימות, בית המשפט נעזר בכישוריהם של גרפולוגים משפטיים. הגרפולוגים המשפטיים זורקים אור על זהות כתבי היד, החתימות או המספרים השנויים במחלוקת, ובכך מסייעים לבית המשפט לעשות צדק ולהבין באמת מה עומד מאחורי ההסכמים שהוגשו לפתחו.

האם אתם מתאימים למקצוע מסוים?

שינויי מקצוע ודרך נפוצים היום יותר מאשר בעבר משום שאנשים מקבלים לגיטימציה לעסוק במה שהם אוהבים באמת. עם זאת, אותה לגיטימציה בדיוק, לא פעם, מותירה את האדם מבולבל וחסר כיוון מגובש. במצב כזה אפשר להיעזר באבחון הגרפולוגי על מנת לגבש כיוון תעסוקתי יותר ברור. האבחון הגרפולוגי כהכוון תעסוקתי, בוחן את האישיות של האדם בהתאם למקצועות השונים ולמה שהם דורשים. זאת, על מנת לעשות את "השידוך" האופטימאלי בין האדם והמקצוע שיעניק לו את תחושות הערך והסיפוק הגבוהים ביותר ובו הוא יוכל לנצל את מלוא הפוטנציאל שלו. הגרפולוג בר עמית עומד לרשותכם בכל אבחון מקצועי ותעסוקתי כדי לדעת האם אתם בדרך הנכונה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
איזה ארונות אתם באמת צריכים במשרד שלכם?
מידי כמה שנים גם אתם, כמו אחרים, חושבים על עיצוב...
לימוד ריקוד לבת מצווה
היום הגדול והמרגש שלך מתקרב – הנה רק בעוד כמה...
למה כדאי פילאטיס לנשים?
אם אתן מחפשות אימון איכותי שיחזק את הגוף שלכן, את...
מה אתם צריכים לדעת על בריאות השיניים שלכם
אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אולי זה הזמן לציין כי...
איך ליצור קמפיין פרסום לחרדים שייתן תוצאות בשטח        
כאשר צריך ליצור קמפיינים פרסומיים המכוונים באופן ספציפי לקהילה החרדית,...
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...