Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מופע טלפתיה לבר מצווה – אסף סלומון

מופע טלפתיה לבר מצווה – אסף סלומון
קרדיט FREEPIK

רוצים לחגוג בר מצווה לילדכם בגדול? מופע טלפתיה לבר מצווה של אסף סלומון הוא מופע מיוחד במינו שיכול להתאים לכם אם אתם רוצים שגם הילדים ייהנו באירוע וגם המבוגרים! מופע טלפתיה לבר מצווה של אסף סלומון הוא המופע של הילד שלכם בראש ובראשונה ואסף ילמד אותו לבצע כמה תעלולים ואם הכל יעבוד כשורה, גם הילד שלכם יהפוך לקוסם ליום אחד! מופע טלפתיה לבר מצווה של אסף סלומון הוא אחד המופעים המושקעים והמוערכים ביותר בארץ. אסף מופיע עם המופע כבר שנים רבות  ומצליח להפתיע ולבדר כל פעם מחדש את האורחים במופע. אסף סלומון מופיע עם מופע טלפתיה לבר מצווה במגזר הדתי והחילוני ומצליח להקסים את כולם בכל מקום אליו הוא מגיע בזכות כישרון מלידה ועבודה קשה, ידע עצום באומנות החושים, טלפתיה, קריאת מחשבות, מנטליזם ועוד.

הדרך הכי מקורית לחגוג בר מצווה לילד – אסף סלומון אומן חושים המוביל בישראל

בישראל יש אמני טלפתיה רבים. הקהל הישראלי מאז ומתמד אהב את סוג אומנות זאת וייצא לחול אומן חושים וטלפתיה יחיד במינו שכבש את כל העולם, אורי גלר, המפרגן לאסף באתר שלו. כנסו לקרוא את המילים החמות של אורי גלר לאסף סלומון באתר של אסף וחוות דעת של לקוחות מרוצים מאירועי בר מצווה, שבת חתן, ימי הולדת ואירועים נוספים בה אסף מופיע.

מופע טלפתיה לבר מצווה – מתנה מדהימה לחגיגה חד פעמית

הזמינו עוד היום מופע טלפתיה לבר מצווה לתאריך פנוי. לצערנו ההגבלות שיצרה הקורונה לא מרפות וקשה כרגע לאומני החושים ובכלל לאומנים, שחקנים ובדרנים למצוא עבודה בימים אלה. חוקי ההתקהלות במסגרת התו הירוק והסגול מקשים על אנשי האומנות והתרבות והם אלו שנפגעו בצורה הכי חזקה מהקורונה במהלך 2020 ולצערנו עדיין גם ב-2021.  אנו בטוחים עם זאת ששנה הבאה זה כבר יהיה מאחורינו ונחזור לחגוג ולפצות על הזמן בו ישבנו בבית. זה הזמן לשריין תאריך למופע אומן החושים של אסף סלומון, מופע טלפתיה לבר מצווה שהוא עורך ומופעי טלפתיה שהוא מקיים בקרב חברות פרטיות, חברות הייטק, וועדי עובדים וכו'. השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם פרטים לגביי תאריכים פנויים, מחירים ועוד!

כל מה שצריך לדעת על מופע טלפתיה לבר מצווה – אסף סלומון

מופע טלפתיה לבר מצווה הוא מופע בהשתתפות הקהל, מופע יוצא דופן שלא תראו כל יום ובכל מקום. מופע טלפתיה לבר מצווה המתאים לאולמות אירועים, מקומות פתוחים וכל מקום בו ניתן לחבר מערכת הגברה קטנה על מנת שכולם יוכלו לעקוב ולשמוע מה קורה על הבמה. בנוסף אסף משלב מעבר בין השולחנות ומבצע קטעים על האורחים כך שהערב כולו הוא חוויה חד פעמית בה קורים הרבה דברים מיוחדים בשיתוף האורחים. מופע טלפתיה לבר מצווה מצליח לקלוע גם לטעם של הילדים וגם לטעם של המבוגרים. מופע טלפתיה לבר מצווה הוא אטרקציה ייחודית שמתאימה לעריכת אירוע בסדר גודל של בר מצווה, ציון דרך בחיים של נער מתבגר והמשפחה שלו. הגעה לגיל מצוות היא אירוע מיוחד מאוד, לא עוד יום הולדת וככזה הוא מצריך משהו מיוחד. מופע טלפתיה לבר מצווה היא מתנה נפלאה שהמשפחה יכולה להעניק לילד ולאורחי האירוע, להזמין את בני הכיתה של הילד ולהפוך כל אירוע שגרתי לאירוע יוצא דופן. 

קראו עוד על אסף סלומון באתר >>

יש הרבה אמני טלפתיה אבל יש רק אמן טלפתיה אחד כמו אסף סלומון שמצליח להעלות מופע מקורי, מרתק ומיוחד במינו כבר מעלה מ-15 שנה ברציפות, מופע טלפתיה לבר מצווה ששמו הולך לפניו על ידי אומן חושים מוביל בישראל ומוכר בתעשייה בעל יכולות יוצאות דופן לרתק ולרגש את האורחים, ילדים ומבוגרים. עוד אפשרות היא להזמין את מופע החושים של אסף סלומון לאירועי חברה למבוגרים בלבד.

3 טיפים לעריכת אירוע משפחתי בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה יצרה בעיות רבות למשפחות שאמורות היו לחגוג בר מצווה ובת מצווה לילדים שלהם. נערים ונערות רבות חוו מפח נפש כאשר דווקא בבר מצווה ובבת מצווה שלהם אולמות האירועים היו סגורים ולא ניתן היה לקיים אירועים מסוג זה. מגבלת ההתקהלות הרסה אירועים מתוכננים רבים ואירועים אלו נדחו או בוטלו לגמרי. קשה לפצות ילד וילדה שהיו אמורים לחגוג את יום ההולדת המשמעותי ביותר בחייהם הצעירים עד כה, בר המצווה ובת המצווה אך מה לעשות שהחיים חזקים מהכול והמציאות הלא פשוטה שנכפתה עלינו חזקה יותר. יחד עם זאת כל משפחה יודעת עמוק בליבה שהאירוע החיצוני, האוכל, ההפקה וכל אלה אינם חשובים כמו האהבה והכוונה שבלב האירוע. אנו בטוחים שבמהרה נחזור לפעילות במתכונת רגילה ללא כל הגבלות, בלי מסכות, בלי שמירת מרחק, בלי הגבלת כמות באולם ואין לנו ספק שזה יקרה במוקדם או במאוחר. אך כשזה יקרה כדאי שהיה מוכנים אז הנה שלושה טיפים לאירועים בעידן הפוסט קורונה:

שריינו תאריך – מובן מאליו שמי שצריך לעשות אירוע משפחתי כדאי שישריין מקומות כבר עכשיו. ממש כפי שכאשר תחום התיירות יחזור לחיים בלי מסכות, בדיקות וחיסונים, גם שם תהיה התנפלות על חופשות ותאריכים.

לכו על זה בגדול – פצו את יקירכם באירוע גרנדיוזי ומפואר יותר. חיים רק פעם אחת והקורונה חייבה אותנו להכיר בכך. כסף שחסכתם לאירוע ולא התממש לא הלך לאיבוד ותוכלו להשקיע כעת יותר ולהזמין אטרקציות טובות יותר!

לכו עם הלב שלכם – מה שקורה צריך לקרות ומה שהיה, צריך היה להיות. המשפט הידוע: " הכל זה מלמעלה, הכל זה לטובה" נכון מאי פעם ולכן אל תוותרו במשפחה שלא הצליחה לחגוג לילד או לילדה שלה בר או בת מצווה השנה, לא נורא! גם שנה הבא וגם אם הילד או הילדה יהיו כבר בני 14 עדיין אפשר לחגוג להם את האירוע! אמנם באיחור של שנה שנתיים אך אל תתנו למוסכמות החברתיות להכתיב לכם את הפעולות שלכם וקיימו עבורם את המתנה והאירוע שמגיע להם בכל זאת!

לסיכום, הפסדתם שנה ולא הזמנתם עדיין תאריך לאירוע בר המצווה שלכם? אל תחכו יותר מדי, האמינו ששנה הבאה הכל יחזור לקדמותו או לפחות למצב נורמלי וכך תהיו בין הראשונים לחגוג אירוע אחרי הקורונה ולכן האירוע שלכם יהיה התפוצצות של שמחה ואושר וייזכר כאירוע יוצא דופן ובלתי נשכח וזה עוד לפני שהזמנתם מופע לאירוע בכלל! עכשיו תוסיפו את מופע אומן החושים של אסף סלומון למופע ותקבלו אירוע שמיימי ומטורף שאתם וכל האורחים שלכם תוכלו ליהנות ממנו בצורה מדהימה ואין לנו ספק שניפגש ונצליח לחגוג יחד את תום ומות הקורונה בקרוב מאוד!

לכו עם זה עד הסוף ותכננו כבר עכשיו את האירוע של החיים שלכם. מזל טוב, להתראות ובהצלחה!

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...
כל היתרונות בעריכת הסכם ממון
היום יש יותר ויותר זוגות המודעים לכך שלמרות שהקשר שלהם...