Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחסנאי באושר עד שנפגע ממלגזה תובע כ-400 אלף ₪

מחסנאי באושר עד שנפגע ממלגזה תובע כ-400 אלף ₪
05 אוג' 2018 | ריכוז כתבים

מחסנאי בן 50 מאשדוד שנפגע בכתפו ובגבו בתאונת מלגזה בסניף אושר עד באשדוד, תובע פיצוי של כ-400 אלף ₪. כך עולה מתביעה שהגיש לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות נזקי גוף. מכתב התביעה עולה כי לפני 5 שנים בשעה שהוביל עגלה, שומר "אושר עד" שנהג במלגזה, הרים משטח ופתח בנסיעה לאחור מבלי להסתכל לכיוון נסיעתו ולא הבחין מחסנאי עד שהתנגש בו. כתוצאה מהפגיעה המחסנאי הוטח לאחור ונפל בעוצמה על רצפת המחסן, מה שגרם לפגיעתו בכתף שמאל בגב ובצלעות.

ממקום התאונה הוא פונה באמבולנס לבי"ח ברזילי כשהוא סובל מכאבים עזים בגבו בצלעות. בצילום CT אובחן כי הוא סובל מקרע בגיד הכתף, סדק בצלע ובלטי דיסק במספר חוליות. בתביעה נטען כי המחסנאי סובל עד היום מכאבים עזים בכתפו, בגבו ובצלעות ומהגבלה בתנועות כתף שמאל. משך כשנה המחסנאי לא היה כשיר לשוב לעבודה והביטוח הלאומי קבע לו נכות לצמיתות בשיעור של 10 אחוזים ופסק לו פיצוי בסך 25 אלף שקלים.

שוטר שבדק את מצלמת המחסן ציין בדו"ח האירוע כי בצילום רואים שהמחסנאי מועד לאחור כשמשהו פוגע בעגלה, ככל הנראה בעקבות נסיעת הרברס שביצע נהג המלגזה שהתנגש בעגלה והמחסנאי קיבל מכה ברגליו ובגבו. שומר אושר עד שנהג במלגזה סיפר לשוטר שלא היה מגע בינו לבין המחסנאי וכי המחסנאי החליק על כתם שמן כשזז הצידה כדי לא להיפגע מהמלגזה. השוטר ציין בדו"ח כי לא הבחין בכתם שמן.

עו"ד דותן לינדנברג בא כוחו של המחסנאי ציין בכתב התביעה כי מדובר בתאונת דרכים בין אם היה מגע בין המלגזה למחסנאי כפי שמציין השוטר ובין אם לא היה מגע והעובד החליק תוך כדי ניסיון להתחמק מפגיעת מהמלגזה, כי החוק אינו דורש מגע פיזי בין הרכב המנועי לבין הניזוק ולכן מבקש שהפיצוי ייעשה לפי פיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

עורך הדין הוסיף כי לאור העובדה שנגרם נזק ראייתי קריטי ומהותי בתיק בשל "איבוד" סרטון האבטחה, וכן לאור סתירות קשות בגרסאות של הנתבעים ולאור עדות מפורטת של שוטר ממשטרת ישראל אשר צפה בקלטת האבטחה טרם "היעלמותה המסתורית", ברור כי מדובר בתאונת דרכים.

המחסנאי תובע לקבל פיצוי בסך כ-400 אלף ₪ בגין הפסדי שכר וזכויות בסוציאליות, כאב וסבל, עזרת צד ג' והוצאות רפואיות.

חברת כלל המבטחת המלגזה ביקשה בכתב הגנה, לדחות התביעה על הסף בטענה כי מדובר בתאונת עבודה קלה וכי העובד החלים ממנה לחלוטין.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
יום המעשים הטובים שמח במדרשת שחרי אשדוד
יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי באשדוד נפתח בחלוקת משלוחי...
"עדשה חברתית" - תערוכת צילומים החושפת את עולמם של המתנדבים והעושים טוב בעיר אשדוד
תערוכת ההתנדבות הגדולה בישראל תצא לדרך במסגרת יום מעשים טובים,...
עין הרע – על מה מדובר?
עין הרע היא אמונה בת מאות שנים שיש לה משמעות...
החלל כבר לא הגבול
מה המשותף לחלל, שותפות תלמידים ובינה מלאכותית? כל אלה ועוד...
"המעשה האצילי הזה ייחרט אצלנו לעד"
לאחר שמשדר השמיעה שלה נגנב מגן הילדים, מלכי דוידוביץ׳ בת...
בעיצומה של המלחמה: רצים לזכר קציני אגוז
למרות מלחמת 'חרבות ברזל' שנמשכת במלוא עוזה כבר ארבעה חודשים,...
עשרות אלפי פריטי לבוש חדשים יועברו למפונים
עשרות אלפי פריטי לבוש חדשים מוינו היום במרכז לשיקום תעסוקתי...
סינמה בייבי - בקניון עופר רחובות
הקרנת הסרט "רק לא אתה" להורים ותינוקות ב –32 ₪...
הוכרזו הזוכים בתחרות פסנתר לתמיד 2023
9 פסנתרנים צעירים קטפו את המקום הראשון בתחרות פסנתר לתמיד,...
Viva La Piano עונת מנויים 2023-2024 - קונסרבטוריון אקדמא פותח את העונה ה-27 של סדרת הקונצרטים הוותיקה, בניהולה האמנותי של יאנינה קודליק
הסדרה, מציבה את הפסנתר במרכז וחושפת את הקהל לרפרטואר הפסנתר...