Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצווה לחגוג: חמישה רעיונות לחגיגת בר/בת מצווה מהסרטים (תוכן ממומן על ידי ישראכרט)

מצווה לחגוג: חמישה רעיונות לחגיגת בר/בת מצווה מהסרטים (תוכן ממומן על ידי ישראכרט)
קרדיט Shutterstock

חגיגת ה-"בת מצווש" המפורסמת כבר לא רק בטלוויזיה או אצל העשירון העליון; כיום יותר ויותר נערים ונערות רוצים לחגוג את הגעתם למצוות באופן יוצא דופן, חגיגי ומרגש שמותאם בדיוק עבורם. אז איך תעשו את זה? 

בר או בת המצווה הם לרוב החגיגה המשמעותית הראשונה שהילדים שלנו יחוו בחייהם, וגם כנראה הפעם הראשונה שהם באמת ימדדו את עצמם חברתית אל מול בני גילם. נשמע כמו אתגר אמיתי, נכון? כן, גם עבורנו ההורים, וגם עבורם, שרוצים לייחד את עצמם דרך החגיגה הזו, שמהווה ציון דרך משמעותי.  כיאה למאורע המיוחד, ארגנו עבורכם חמישה רעיונות לחגיגות בר או בת מצווה מהסרטים – כאלה שייחרטו בראש של ילדיכם והאורחים שלהם למשך שנים רבות. 

חגיגה אידיאלית מתחילה בתכנון טוב

עוד לפני שניגש לדבר על הרעיונות עצמם, חשוב מאוד להבין שתכנון נכון הוא המפתח לחגיגה קסומה ומיוחדת. בעת התכנון יש לקחת בחשבון מגוון של אלמנטים, כמו למשל ההעדפות של החוגג או החוגגת, תחומי העניין שלהם, כמות המוזמנים הרצויה ומעל לכל – התקציב, שעליו למעשה נשען כל   

האירוע. אם העו"ש לא ממש מאפשר את זה באותו הרגע, תוכלו לשקול להיעזר בהלוואה לכל מטרה. מדובר בהלוואה ללקוחות כל הבנקים * , שלרוב תאפשר לכם תנאי החזר נוחים – רק הקפידו לבדוק לפני את תנאי השירות של הגוף המלווה וכן לבצע השוואה בין ההצעות השונות.

טיול משפחתי לחו"ל

טיול משפחתי לחו"ל הוא אחד מסוגי החגיגות הקלאסיות ביותר שקיימות לבר או בת המצווה. הטיול יתאים במיוחד לילדים חובבי הטיולים, אשר מעוניינים באירוע אינטימי יותר בחיק המשפחה, או בזמן איכות עם הורה אחד – כמו טיול אמא ובת ללונדון ופריז , או טיול אבא ובן לספארי באפריקה (או ההפך, כי אין העדפות מגדריות בכל מה שנוגע לחו"ל). על מנת להפוך את הטיול הזה למיוחד באמת, חשוב מאוד להקפיד לתכנן אותו מראש – ובכלל זה לא רק את יעד הנסיעה ומקומות הלינה, אלא גם את כל האטרקציות והפעילויות שתרצו ליהנות מהן במהלך הטיול. תשקיעו בתכנון הטיול בדיוק כפי שהייתם משקיעים בתכנון אירוע – אטרקציות, מיקומים, ספקים, סיורים מוזמנים מראש ומסעדות מיוחדות.  

מסיבה גדולה – ולא בהכרח סטנדרטית

מסיבה גדולה היא תמיד אופציה נהדרת כשהעניין נוגע לבר או בת המצווה – ובייחוד כאשר הופכים אותה לפחות סטנדרטית. דוגמא טובה לכך היא מסיבה שנערכת בחיק הטבע, קיימים לא מעט מקומות פתוחים בארץ שעובדים בשיתוף פעולה עם דיג'יי, קייטרינג ואטרקציות, ומנוסים בעריכת מסיבות בר או בת מצווה. עבור ילדים שמעדיפים מסיבה סטנדרטית יותר, ניתן לשכור מועדון או אף לערוך את המסיבה בחצר הבית. ברוב המקרים, המיקום פחות משמעותי מהתוכן שתביאו, וחלל גדול יאפשר לכם להביא מכונות משחקיות, הפעלות, לשלב מופעים ועוד. 

אירוע קלאסי, אבל עם טוויסט

אם אתם בכל זאת מעוניינים באירוע קלאסי יותר, כזה שנערך באולם, תמיד תוכלו להוסיף לו טוויסט מיוחד בדמות אטרקציות ושדרוגים. להלן מספר דוגמאות:

  • עמדת טיקטוק – מעין אולפן קטן בו ניתן לצלם סרטון לטיקטוק, בתנאים אשר מדמים סביבת צילום מקצועית.
  • מראת סלפי – מראה גדולה, לרוב בעלת מסך מגע, שמאפשרת למוזמנים לצלם את עצמם יחד עם כיתוב או עיטור שמתלווה לתמונה.
  • עמדות מולטימדיה – עמדות אינטראקטיביות כמו למשל VR (מציאות מדומה), סימולטור סקייטבורד או מרוץ מכוניות, גיטר הירו וכדומה.

כיום, קיימים לא מעט אנשי מקצוע שמספקים את האטרקציות והשירותים הללו. חיפוש קצר בגוגל יסייע לכם למצוא אותם ולבחור את אלו שהכי מתאימים לנער או לנערה שלכם.

קרדיט Shutterstock

חגיגה מהסרטים – באולם הקולנוע

אם כבר דיברנו על חגיגה מהסרטים, סביר להניח שילדים שמגדירים את עצמם כחובבי סרטים מושבעים, ייהנו במיוחד מיום כיף בקולנוע. לצורך העניין, תוכלו לסגור אולם שלם במיוחד עבורם, בתיאום מראש עם אחד מבתי הקולנוע בארץ כמובן, ולהזמין את בני המשפחה והחברים של החוגג או החוגגת, אשר ייהנו מכרטיס כניסה לסרט, פופקורן, שתייה ולעיתים גם הפתעות נוספות. 

פארק שעשועים

אולי תתפלאו לקרוא על כך, אך למעשה, כיום כמעט כל פארק שעשועים מאפשר לחגוג את אירוע בת או בר המצווה במתחמו. מדובר בחוויה ייחודית ביותר, שכן כל המוזמנים יוכלו ליהנות משימוש חופשי במתקני הפארק וממגוון של אטרקציות ותוספות – כמו למשל דיג'יי, בר מתוקים, ארוחה חגיגית ועוד (משתנה בין פארק שעשועים אחד לאחר), שיאפשרו להפוך את היום הזה לחגיגה אמיתית.

על מנת לערוך את האירוע בפארק השעשועים, יש ליצור קשר עם הפארק הרצוי מבעוד מועד על מנת לקבל הצעת מחיר ולסגור את התאריך הרצוי, כי בתקופות עמוסות בשנה, התאריכים נתפסים לא מעט מראש. 

הכי חשוב – לעבוד ביחד

אז מה באמת הכי ישמח את הילדים שלכם? שתפו אותם בתהליך. תנו להם להרגיש שבר או בת מצווה זה לא תאריך בלוח השנה, אלא נקודת מפנה אמיתית, כזו בה הם כבר גדולים ויכולים לקחת חלק משמעותי בהחלטות. ערבו אותם בכל שלב, בכל בחירה של תוכן או מפעיל, וגם בנושאי תקציב – זו הכנה מצוינת לעולם האמיתי ולחייהם כבוגרים. ושיהיה במזל טוב! 

*בכפוף לאישור החברה ותנאיה. המלווה ישראכרט מימון בע"מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

**הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

***מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...
כל היתרונות בעריכת הסכם ממון
היום יש יותר ויותר זוגות המודעים לכך שלמרות שהקשר שלהם...