Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטארט-אפ ניישן של משרד הכלכלה באשדוד, גם בקורונה

סטארט-אפ ניישן של משרד הכלכלה באשדוד, גם בקורונה
קרדיט pixabay

תחת מגבלות הקורונה, 11 מיזמים חדשים הושקו השבוע במסגרת אירוע ה- DEMO DAY  לאקסלרטור  TheHive9 באשדוד, מטעם משרד הכלכלה.

איתור עובדים בבינה מלאכותית * תחליף אקולוגי לאלכוג'ייל * מערכת אתרי אינטרנט לעסקים קטנים ועוד מיזמים שעתידים לספק מענה למציאות המשתנה.

אשדוד על מפת הסטארט אפ ניישן- השבוע סיימו היזמים של אקסלרטור TheHive9 אשדוד את המחזור התשיעי של התכנית באירוע דמו-דיי מקוון, במסגרתו היזמים הציגו את המיזמים למשקיעים פוטנציאליים. מעל 150 משתתפים, משקיעי, נציגי תעשייה וחברי קהילת ההייטק השתתפו באירוע הסיום המרגש, שעקב הקורונה התקיים בצורה מקוונת. עוד באירוע נכחו יניב קקון, המשנה לראש העיר אשדוד, חואן טייפלד, מנכ"ל "גבהים" וישראל הרשקוביץ מנהל סניף מעוף אשדוד.

במהלך התכנית שארכה 6 חודשים, קיבלו 11 יזמים כלים וסיוע בפיתוח המיזם, כולל מרחב עבודה משותף, חיבור למנטורים עסקיים, ליווי אישי ומקצועי מיועצי מעוף של משרד הכלכלה, מפגש עם משקיעים, סדנאות ועוד. הבוגרים מצטרפים לשורה ארוכה של יזמים בוגרי שמונה עונות מוצלחות של התכנית, מתוכם כ-140 יזמים בוגרי התכנית גייסו מעל 25 מיליון דולר ומעסיקים כ-150 עובדים.

בין הפיתוחים הטכנולוגיים של המשתתפים באקסלרטור, ישנם מיזמים שעתידים לספק מענה למציאות הקורונה כמו, מערכות אתרי אינטרנט המיועדות לעסקים קטנים ובינוניים, תחליף אקולוגי מדהים לאלקו-ג'ל, ואיתור עובדים באמצעי בינה מלאכותית. ומיזמים יצירתיים כמו, אבטחת מידע, מוצרים לאוהדי קבוצות ספורט, מיפוי תשתיות בזמן אמת, מוצר הגנה מפני קרינת סלולר, אוטומציה בפיתוח תוכנה, מערכת בינה מלאכותית התומכת בבניית מצגות ותקשורת משופרת לצילומי מלט"ים.

אקסלרטור TheHive9 אשדוד הוא יוזמה של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, באמצעות מערך השטח מעוף ובשיתוף עיריית אשדוד. האקסלרטור הוקם במסגרת תכנית MaofTech של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, שמטרתה לקדם יזמות טכנולוגית בפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל, והוא אחד מלמעלה מ-20 אקסלרטורים הממוקמים ברחבי הארץ. האקסלרטור הופעל ע"י עמותת 'גבהים', הפועלת לקידום יוזמות חדשות וטכנולוגיה בשיתוף עם מרכז הצעירים 'כיוונים' באשדוד, והוא חלק ממתחם יזמות במרכז כיוונים המהווה מקום מפגש לצעירים המקבלים מענה מקצועי לצרכיהם כחלק מקהילת יזמות מקומית פעילה. אגף הצעירים, מרכז כיוונים והאגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד ימשיכו ללוות את היזמים שיסיימו את התכנית ולעודד את השתלבותם בתעשייה המקומית. וכך גם כלל השותפים ימשיכו לתמוך בבוגרי התכנית ולקדם אותם בשלבי פיתוח המוצר, בפיילוטים  ובגיוס כספים ומענקים.

ישראל הרשקוביץ מנהל מעוף אשדוד: " להיות יזם היום, זה לא מובן מאליו. אנו במעוף נתקלים בלא מעט עסקים שכיום צריכים לשנות כיוון עקב משבר הקורונה, ואני אומר להם- תסתכלו על עולם הסטארט-אפ: עושים שינויים של 180 מעלות כהרף עין בלי למצמץ כדי להתאים את עצמם לקהל, לשוק ולמציאות המשתנה. אני מאחל לבוגרים שייקחו את הכלים שקיבלו באקסלרטור, יעופו עם המיזמים קדימה ויצטרפו לשורה מכובדת של בוגרי התוכנית שגייסו משקיעים ומפעילים מיזמים מצליחים. אני שמח על שיתוף הפעולה המוצלח עם כל השותפים וכמובן עם העירייה שחרטה על דיגלה לקדם את תחום היזמות בכלל"

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...
התקדמות משמעותית בטיפול האורתודונטי
יישור שיניים שקוף המושג לרוב באמצעות שימוש במיישרים שקופים, מייצג...