Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום

עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
קרדיט - Canva

אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם נושאים אחרים המתעוררים כאשר אדם מגיע לשלבי חייו האחרונים. אנשים גם לא ממהרים לקרוא על התחום או להתעמק בו עד לרגע בו אין להם ברירה. לכן, ישנה חשיבות רבה לפניה לעורך דין המתמחה בתחום בכל נושא הקשור לכך. ישנם עניינים רבים בהם ייתן עורך הדין מענה. כדאי להתייעץ איתו בכל הקשור לעריכת צוואה. הוא גם הכתובת לפנות אליה בכל הקשור לנושא של מינוי אפוטרופוס לאדם שכבר מתקשה לטפל בענייניו, נושא שלא קל לעסוק בו, במיוחד כשאותו אדם מכחיש את מצבו. עורך דין המתמחה בתחום גם ילווה את היורשים לאחר מותו של אדם בכל הקשור לחלוקת הירושה, בין אם עפ"י צוואה ובין אם לפי חוק הירושה.

איך לבחור עורך דין מתאים לטיפול בענייני סוף החיים?

בין אם מדובר על טיפול בעניינים הקשורים למותו של אדם כמו ירושות וצוואות ובין אם אלה עניינים הקשורים לזקנתו וליכולתו לנהל את ענייניו, חשוב לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום. עורך דין לענייני ירושות וצוואות ומתמקד בתחום זה יוכל לתת מענה גם בעניינים מורכבים כמו סכסוכי ירושה, מצב בו אדם רוצה להסתלק מירושה, איתור נכסיו של המנוח וגם טיפול בעניינים משפטיים הצצים בשלב בו אינו כשיר כבר לטפל בענייניו או לפחות בחלק מהם כמו מינוי אפוטרופוס. לכן חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רוב שזהו תחום ההתמקדות המרכזי שלו. כך תדעו שהוא בקיא בכל החוקים בנושא, יודע כיצד להתנהל מול הרשויות וגם מעודכן בכל שינוי בחוק או בפסיקות המהוות תקדימים משפטיים.

מתי ממונה אפוטרופוס ציבורי ואיך הדבר נעשה?

באופן טבעי, ההעדפה של כל הצדדים הקשורים בעניין היא שאדם שימונה בתור אפוטרופוס לאדם אחר יהיה כזה שמכיר אותו היטב, קרוב לו ושהתקשורת ביניהם טובה מאוד. לכן, לרוב מינוי אפוטרופוס יהיה של קרוב משפחה מדרגה  ראשונה או שניה. עם זאת, ישנם מצבים בהם ממונה אפוטרופוס ציבורי. הדבר נעשה כאשר אדם הוא ערירי ואין לו קרובי משפחה שיכולים להיות אפוטרופוסים עבורו. אז הגשת הבקשה לכך שימונה לו אפוטרופוס תגיע מצד גורם אחר. אם אותו אם מטופל כבר ע"י מחלקת הרווחה בעירייה הבקשה תגיע ממנה. אם לא, אם יש לאותו אדם שכן או מכר אחר הרואה אותו ויודע מה מצבו יתכן שהוא יפנה למחלקת הרווחה ומשם הדברים ימשיכו עד שימונה אפוטרופוס. ישנם תאגידים אשר מוכרים ע"י האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים ומוסמכים להתמנות בתור אפוטרופוסים לאדם במצב שאין אנשים קרובים לו המבקשים להתמנות לתפקיד.

עו"ד יוסי ברקוביץ הוא עורך דין המתמחה בצוואות וירושות. זהו תחום ההתמחות המרכזי שלו והוא נותן בו מענה לכל בעיה או מצב, כולל בכל הקשור למינוי אפוטרופוס . מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
זקוקים לפתרון מימון חכם? היתרונות של משכנתאות לעסקים
כל עסק חשוף לסיכונים שונים, ובפרט במציאות התזזיתית של המאה...
איזה ארונות אתם באמת צריכים במשרד שלכם?
מידי כמה שנים גם אתם, כמו אחרים, חושבים על עיצוב...
לימוד ריקוד לבת מצווה
היום הגדול והמרגש שלך מתקרב – הנה רק בעוד כמה...
למה כדאי פילאטיס לנשים?
אם אתן מחפשות אימון איכותי שיחזק את הגוף שלכן, את...
מה אתם צריכים לדעת על בריאות השיניים שלכם
אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אולי זה הזמן לציין כי...
איך ליצור קמפיין פרסום לחרדים שייתן תוצאות בשטח        
כאשר צריך ליצור קמפיינים פרסומיים המכוונים באופן ספציפי לקהילה החרדית,...
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...