Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין נהיגה בשכרות – מדוע חשוב להתקשר עימו?

עורך דין נהיגה בשכרות – מדוע חשוב להתקשר עימו?
קרדיט: https://nirshalomlaw.co.il/

אחת מעבירות התעבורה החמורות ביותר הינה נהיגה במצב של שכרות, מה שטומן בחובו שנתיים ומעלה של שלילת רישיון וקנסות כספיים גבוהים. נתפסתם על עבירה שכזאת? רצוי כי תפנו בהקדם אל עורך דין נהיגה בשכרות שמתמחה במקרים שכאלה. בהתאם לנסיבות הוא יוכל לעזור לכם להמיר את האישום לעבירה קלה יותר ולעיתים אף לבטלו לגמרי. להלן פירוט פעולותיו בנושא.

נהיגה במצב של שכרות – הגדרת החוק

כל נהג יכול להיתפס על ידי שוטר לאחר ששתה אלכוהול ולהזדקק לשירותיו של עורך דין נהיגה בשכרות. השאלה היא כמה שתה וכיצד כמות האלכוהול השפיעה עליו. לכן, היה חשוב למחוקקים לקבוע ערכי סף אובייקטיביים שיגדירו מיהו אדם שיכור. הבדיקה המפורסמת היא כמובן בדיקת הינשוף, אותו מכשיר שבודק את ריכוז האלכוהול בליטר אוויר נשוף, כאשר על הערכים להיות פחותים מ-290 מיקרוגרם עבור נהג וותיק ופחות מ-50 עבור נהג צעיר. במקרה של תאונה שנגרמה וחייבה את לקיחת הנהג לבדיקה רפואית, ניתן אף להוציא צו למדידת הריכוז בדם של הנהג.

העונשים על נהיגה בשכרות הינם חמורים ביותר ויכולים לכלול שלילה מנהלית על המקום, שלילת רישיון של שנתיים לפחות לאחר משפט, ארבע שנים אם שוב בוצעה עבירה דומה בתוך תקופה של שנה, קנסות כספיים כבדים וגם מאסר בפועל, במקרה של תאונה קשה עם נפגעים. עוד חשוב לדעת כי האישומים הופכים לחמורים יותר ככל שמדובר בנהגים שמשתייכים לאוכלוסיות שמפורטות בחוק כגון נהגים צעירים/חדשים, נהגי הסעות ועוד.

כיצד עורך דין נהיגה בשכרות יכול לעזור לכם?

בשלב הראשוני, יוכל עורך הדין לחפש ראיות המוכיחות כי התנהלות השוטרים לא הייתה על פי הנהלים בעת עצירתכם ובדיקתכם. התנהלות לקויה של המשטרה יכולה לכלול היעדר רישום ראיות כאשר מדובר באישום של נהג ששתה בזמן נהיגה, אי תחזוקה ורישום נכונים של מכשיר הינשוף או אי קיום הבדיקה בצורה הנכונה. כל איתור של התנהלות לא נכונה של המשטרה עשוי להסתכם בביטול האישום או לחלופין, בהמרתו לאישום הרבה פחות מחמיר כגון "נהיגה תחת השפעת אלכוהול".

במידה ואין ראיות שכאלה, עורך דין נהיגה בשכרות בעל ניסיון רב בתחום ידע לייצג אתכם בבית המשפט לשם שכנוע השופטים שהיו נסיבות שהצדיקו התנהלות כזאת או אחרת שלכם. למשל, אחד מהנושאים העיקריים שמועלים בפני בתי המשפט קשורים לסירוב של נהגים לבצע בדיקת ינשוף. על פי החוק, אדם שסירב הינו אשם מראש אך ישנן נסיבות שבהחלט עשויות לגרום לאדם לסרב לבצע את הבדיקה, כגון מצב רפואי (בעיות שיניים וכו'). רק עמידה על סיבות לגיטימיות ומשכנעות תצליח לעזור לכם להיחלץ מהצרה של אישום שכזה. גם הצגת טיעונים הקשורים במצבכם האישי, דוגמת מצב כלכלי או משפחתי קשה, יכולים לרכך עבורכם את העונש ועורך דין מקצועי יהיה מודע לכך וינצל זאת במידה והדבר רלוונטי.

עורך דין נהיגה בשכרות ניר שלום – איתכם לאורך כל הדרך

נתפסתם על נהיגה במצב של שכרות או על כל עבירת תעבורה אחרת? פנו עוד היום אל ניר שלום – עורך דין תעבורה מקצועי בעל הצלחות מוכחות. צרו קשר עוד היום ותקבלו ליווי מקצועי שיחלץ אתכם מהצרה אליה נקלעתם.

מאמר זה נכתב על ידי ניר שלום, לעורך דין ניר שלום יש ניסיון של למעלה מעשור בתביעות תעבורה, דיני תעבורה ובנוסף תעודת חוקר תאונות דרכים מה שמביא להכרעות רבות אל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום 077-9976882

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...