Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פילאטיס מכשירים- כשכוח ושיווי משקל נפגשים

פילאטיס מכשירים- כשכוח ושיווי משקל נפגשים
קרדיט - Canva

שיטת הפילאטיס היא ידועה כבר שנים. השיטה מוכרת בתור כזו שמחזקת את השרירים הפנימיים ביותר לצד קבוצות שרירים אחרות ועובדת על גמישות, קואורדינציה וגם נשימות. היום ניתן יותר ויותר מקום לפילאטיס מכשירים ויש לא מעט המעדיפים אותו על פני פילאטיס רצפה. אימוני פילאטיס מכשירים יכולים להיות מצד אחד מאתגרים יותר, אך מצד שני מאפשרים מנוחה ומונעים עומס מיותר של אזורים אחרים. המכשיר העיקרי בפילאטיס מכשירים הוא המיטה שיש בתוכה חלק שנע קדימה ואחורה. תנועת החלק מחייבת את המתאמן לעבוד בצורה חזקה יותר על שיווי משקל. את העומס בזמן התרגיל ניתן לקבוע באמצעות קפיצים הניתנים לכיוון. פילאטיס מכשירים מציע מגוון רחב של תרגילים או וריאציות לתרגילים מאשר פילאטיס רצפה כך שהאימון הוא מאתגר ומעניין.

פילאטיס- שיטת אימון לכל הגילאים

אם אימונים במכון כושר מותנים בכך שהמתאמן יהיה מעל גיל מסוים (מלבד מכונים המותאמים לילדים) וכך גם אימוני כוח אינטנסיביים, בשיטת הפילאטיס גם ילדים יכולים להתאמן. ביצוע התרגילים בעצימות נמוכה, הדגש שניתן לכל תנועה- כל אלה הופכים את השיטה לכזו המתאימה גם לילדים. שיעור פילאטיס לילדים כמובן יהיה שונה משיעור פילאטיס למבוגרים. עדיין חשוב להתאים את התרגילים לכך שמדובר על ילדים מבחינת עומס ותנועות התרגיל. מעבר לכך שיעורי פילאטיס המיועדים לילדים יהיו בנויים אחרת, תוך שילוב משחק, מתן שמות לתרגילים שהופכים אותם למוחשיים ומעניינים כפי שישנם שמות לתנוחות ביוגה ובכלל העברת השיעור באווירה כיפית תוך הצבת אתגרים מעניינים כך שהילדים יבואו לשיעור מרצון ולא מתוך חובה.

איך לבחור מקום לאימוני פילאטיס?

אם שיטת האימון בה החלטתם להתמקד  היא פילאטיס, במיוחד פילאטיס מכשירים, מומלץ לחפש סטודיו לפילאטיס שזו ההתמחות שלו. בסטודיו המוקדש כולו לפילאטיס המדריכים יהיו בעלי ידע רב יותר ויעברו את כל ההכשרה הנדרשת, כולל הכשרה לפילאטיס מכשירים (שהיא המשך לקורס מדריכי פילאטיס בסיסי) או פילאטיס שיקומי. מקום המוקדש כולו לפילאטיס יקפיד הקפדה רבה על מצב המכשירים והציוד וידאג שיהיה בו כל מגוון המכשירים שישנם. מעבר לכך, כדאי לבחור מקום שיהיה לכם נוח להגיע אליו, כך שאם אתם גרים באשדוד והסביבה חפשו פילאטיס מכשירים אשדוד במיקום שיהיה לכם נוח. כשתגיעו למקום בדקו שהאווירה בו נעימה, שהעבודה היא בקבוצות קטנות ותוך מתן יחס אישי לכל מתאמן.

M.Y.PILATES הוא סטודיו לפילאטיס מכשירים באשדוד בו מועברים שיעורי פילאטיס ע"י מדריכים מקצועיים, כולל פאוור פילאטיס ופילאטיס שיקומי, והכל באווירה משפחתית ונעימה. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
לימוד ריקוד לבת מצווה
היום הגדול והמרגש שלך מתקרב – הנה רק בעוד כמה...
למה כדאי פילאטיס לנשים?
אם אתן מחפשות אימון איכותי שיחזק את הגוף שלכן, את...
מה אתם צריכים לדעת על בריאות השיניים שלכם
אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אולי זה הזמן לציין כי...
איך ליצור קמפיין פרסום לחרדים שייתן תוצאות בשטח        
כאשר צריך ליצור קמפיינים פרסומיים המכוונים באופן ספציפי לקהילה החרדית,...
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...