Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתרונות לבעיית רטיבות ברצפת המרפסת

פתרונות לבעיית רטיבות ברצפת המרפסת
קרדיט - Canva

איטום של מרפסת אפשר לבצע עם פירוק הריצוף הקיים וללא פירוק. השיטה המומלצת ביותר בעבור איטום מרפסת מרוצפת תהיה ברוב המקרים פירוק מלא של הריצוף לטובת התקנת שכבת איטום חדשה. לכל טכניקת איטום יתרונות וחסרונות, התייעצות עם איש מקצוע חיונית לקבלת החלטות נבונות עם דגש על עמידות לטווח ארוך. נסביר כאן כיצד אוטמים מרפסת מרוצפת עם פירוק של הריצוף וגם ללא. אם יש אצלכם בבית בעיית איטום במרפסת מהרו לפנות אל מומחה איטום מהטובים בתחום, בתחום מורכב כמו איטום לא מתפשרים על פחות מהמקצועי ביותר.

איטום מחודש של מרפסת מרוצפת עם פירוק ריצוף

פירוק של הריצוף הקיים במרפסת מאפשר לצוות לבצע איטום מחודש ומוחלט. הצוות מפרק את הריצוף כולו, חושף את שכבת הבטון, מסיר בהתאם לצורך את שכבת חומר האיטום הקיימת ומתקין שכבה חדשה של חומר איטום. לאחר ייבוש מלא של חומר האיטום מרצפים מחדש את המרפסת. היתרון הגדול של איטום מרפסת מרוצפת עם פירוק של הריצוף הוא העמידות לטווח ארוך, זהו פתרון איטום מוחלט שמעניק לכם לפחות 10 שנים ללא נזילות. מומחים בתחום האיטום ממליצים על איטום שכולל פירוק ריצוף כאיטום היעיל ביותר.

איטום מחודש של מרפסת מרוצפת ללא פירוק ריצוף קיים

מחפשים פתרון איטום מרפסת מרוצפת שלא כולל את פירוק הריצוף במלואו? קיימת שיטת איטום שמאפשרת לכם לחסוך את העלויות והלכלוך שמתלווים לפירוק הריצוף הקיים. זוהי שיטת איטום במהלכה מוסיפים עוד שכבת איטום נוספת על גבי הריצוף הנוכחי. חשוב להדגיש שלא בכל מרפסת ניתן להתקין שכבת איטום שנייה, יש לבצע בדיקה הנדסית ולוודא נשיאת משקל תקינה. היתרון בשיטת איטום זו הוא חיסכון בעלויות. חשוב לציין שהתקנת שכבת האיטום הנוספת אינה פותרת את בעיית הרטיבות הקיימת. האיטום המחודש ימנע ממים נוספים לחדור אל השכבה שמתחת לריצוף אך אינו מייבש את המים הקיימים.

איטום מרפסת עם רובה

מחפשים פתרון בזק לאיטום מרפסת מרוצפת? קיימת שיטת איטום שמתמקדת בחידוש של שכבת האיטום בין המרצפות. הקבלן מסיר באמצעות מסור דיסק את החומר שבין המרצפות, מנקה את המרפסת היטב וממלא מחדש חומר איטום (רובה אקרילית או אפוקסית) בין המרצפות. יהיה צורך במריחת חומר איטום נוסף על גבי המרצפות. חשוב להבהיר שמדובר בפתרון חלקי וזמני, בעיית הרטיבות אינה נפתרת ואף עלולה להחמיר. האיטום של המרצפות אינו מייבש את המים שכלואים בפנים. מחפשים צוות איטום מומחה להתייעצות לבחירת פתרון האיטום הטוב ביותר? חברת איטומים היא הכתובת למענה מדויק, מהיר, חדשני ותוצאות שמדברות בעד עצמן.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
סיבות לשלילת רישיון נהיגה
פסילת רישיון נהיגה יכולה להתבצע במספר מצבים. אחד המצבים הוא...
החיפויים שישנו את עיצוב הבית שלכם
למרות כל הניסיונות שלכם, משהו בכל זאת חסר לכם בעיצוב...
ההבדל בין עיצוב דירה לעיצוב בית פרטי
עיצוב פנים היא האומנות של עיצוב הבית והחלת הסגנון האישי...
"להוריד את הבטן" ללא כפיפות אינסופיות- כך תעשו את זה
ככל שאנו מתבגרים, כך הצטברות השומן, במיוחד באזור הבטן, גדלה...
סימפוניה מרחבית - נקודת המפגש בין אדריכלות לעיצוב פנים
בכל פרויקט בנייה של בית חדש, מקום מסחר או כל...
לעבור משברים משפחתיים בעזרת עורך דין מתאים
אמנם המשפחה היא מעגל האנשים הקרוב אלינו ביתר, אך עם...
להשאיר את הראש מעל המים גם בזמן מלחמה- איך עושים את זה
מלחמה היא מצב לא פשוט מכל הבחינות: פיזית, רגשית וגם...
איך ממחזרים משכנתא
הליך מיחזור של משכנתא מתבסס על החלפת הלוואת המשכנתא הנוכחית...
סימנים לכך שצריך להזמין טכנאי מעליות
אם אתם גרים בבניין משותף או עובדים בכזה, ויש בנכס...
אל תוותרו על מה שמגיע לכם מהביטוח
חברות הביטוח אינן יכולות למשוך תביעות צודקות עד אין סוף...