Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שי עסקי רכב

שי עסקי רכב
קרדיט למקומונט אשדוד

שי עסקי רכב – הליווי המקצועי שאתם צריכים

בחירת הרכב שלנו היא צעד מרגש, כשאנחנו בוחרים את הרכב שלנו אנחנו בוחנים בקפידה מספר דגמים עד שאנחנו מגיעים לרכב שאנחנו רוצים, ולא סתם אנחנו מפתחים סנטימנטים לרכב שלנו. כשאנחנו נעמדים מול הרכב שלנו שליווה אותנו שנים ארוכות ויודעים שהוא מועמד לפירוק, אין ספק שזאת סיטואציה קשה. אף פעם לא קל לקבל החלטה כזאת, ורצוי לקבל ליווי מקצועי. שי עסקי רכב מתמחה בליווי המקצועי המתאים לכך, ובעל מגרש רכבים עם אבזור איכותי. תהליך מהסוג הזה כדאי לעבור גם מבחינה בירוקרטית, וגם מבחינה מנטלית עם אדם מקצועי שמבין בתחום, ויכול לזרז הליכים בירוקרטיים ומעבר לכך, לעבור את התהליך ללא עגמת נפש.

שי עסקי רכב – איך להתחיל תהליך פירוק ללא תקלות בדרך?

 אתם בטח רואים את זה בכל מקום. רכבים ישנים שנמצאים שנים ברחוב, או אולי חודשים, ויושבים ללא מעש. חלקם מכוסים, חלקם פשוט צוברים אבק. לרוב, מתעלמים מכך. אבל רכב שיושב כך עלול להוות סכנה. ומעבר לכך, פשוט חבל שהוא יושב כך. מישהו משלם עליו רשיון, והוא בבעלות מישהו בוודאות. יש אפשרות להעביר את הרכב תהליך שאינו מורכב במיוחד, אך בירוקרטי, לצורך הורדה מהכביש. ובעל הרכב, יוכל להרוויח מעט כסף מהתהליך, וגם לסייע לרכבים אחרים להיות תקינים בעזרת החלפים שעדיין לא נהרסו.

בדרך כלל הסיבות בגינן מבצעים פירוק רכבים הן בשל רכבים שעברו תאונה והם טוטאלוס, או רכבים ישנים שאין שום רווחיות כלכלית לתקן אותם בתחזוקה שנתית וחידוש רשיון. ברוב הפעמים מדובר בביטחון הנהג הנוסע ברכב שאינו תקין וגם ברכב שיושב הרבה זמן בחניה ומהווה סכנה לסביבה.

ישנם בעלי מגרשים שקונים רכבים לצורך פירוק הרכב. שי עסקי רכב בעל מגרש רכבים, קונה ומבצע פירוק רכבים כפי שכל בעל מגרש אחר ישמח לקנות את הרכב במחירים סבירים למטרות פירוק, מה שיגרום גם לכם להרוויח מכך, וגם תתרמו לתעשיית הברזל ותאפשרו לרכבים אחרים להמשיך ולהיות חיוניים באמצעות הרכיבים התקינים ברכבכם הישן.

התהליך אינו מורכב, אך כן דורש בירוקרטיה. בשלב הראשון יש למלא טופס הורדת רכב מהכביש, זהו נוהל סטנדרטי והוא חשוב ביותר. זהו טופס של משרד התחבורה ויחד עם מילוי הטופס עליכם להוכיח שאתם בעלי הרכב. חשוב שתדעו, אם מכרתם את הרכב וכבר שילמתם את האגרה, תוכלו לקבל החזר ממשרד התחבורה.

קיבלתם אישור על מכירת הרכב ממשרד התחבורה? מצוין! כעת תוכלו להתחיל הליך של פירוק רכבים לאחר שהתשלום יועבר לגורם המקצועי שבחרתם. בתום התהליך הפירוק יתבצע והחלפים ימכרו עבור רכבים אחרים.

מה חשוב לדעת?

כשאתם בוחרים חברה כמו שי עסקי רכב לליווי בתהליך, חשוב שתדעו שהחברה שבחרתם היא חברה הפועלת על פי החוק. מקצועית, אמינה, עובדת על פי כל החוקים והנהלים ובעלת ידע, וותק ונסיון בתחום. ברוב המקרים תקבלו עבור הרכב שאתם מוכרים כמה אלפי שקלים. היות ואין מחירון קבוע לכך כמו עבור רכבים חדשים שקונים, חשוב שתעשו את התהליך כשאתם אכן מלווים באנשי המקצוע המתאימים עליהם אתם סומכים, על מנת שלא יגבו מכם מחיר מופקע.

שי עסקי רכב הוא מומחה ובעל נסיון וותק בתחום הרכב, ובעל מגרש רכבים המאובזר היטב ועובד על סמך כל התקנים הרלוונטיים של משרד התחבורה, והנהלים. יחד עם הנסיון והאהבה לתחום הרכב, תקבלו ליווי אישי ומקצועי לשביעות רצונכם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...