Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שף פרטי לאירוע בלתי נשכח

שף פרטי לאירוע בלתי נשכח
קרדיט pixabay

הבילוי במסעדה כולל הרבה מאוד אלמנטים שלאו דווקא קשורים לאוכל. החל מחנייה, דרך אירוח, אווירה, מלצרים, טיפול בבעיות, תשלום ועוד. הרבה מאוד דברים בהם שפים לא תמיד מצטיינים. שפים טובים באוכל ולכן, שפים רבים מחליטים לוותר על הקמת מסעדות ומחליטים להתמקד באוכל נטו – בישול בבית הלקוח. כיום הרבה מאוד שפים מפתחים עסקים פרטיים בהם הם מגיעים הביתה ומרימים ארוחת מלכים ללקוחות. בניגוד לדעה הרווחת, כאשר שף מגיע הביתה, הוא מביא את רוב הציוד בעצמו. הוא לא דורש ציוד מסובך או מטבח מאובזר, אלא רק גז ותנור עובדים, ואולי קומה אחת במקרר. התנאים מינימליים, אך התוצאה יוצאת, לרוב, משגעת.

אוכל עילית ללא הטרחה

ההזמנה של שף פרטי מלווה בהרבה מאוד יתרונות. ראשית, אין צורך לצאת מהבית ולסבול מהפקקים וממזג האוויר הקשה, ושנית, אין צורך לשטוף את הכלים או לדאוג לסידור השולחן והבית. האלמנט החשוב ביותר הוא זה של האוכל עצמו. מסעדת שף לרוב לא כוללת אוכל מעשה ידי השף, אלא של העוזרים שלו. בבית, מקבלים את החוויה האמיתית של השף, אשר מבשל במו ידיו, רק לכם, ללא הפרעות מהסביבה.

טווחי מחירים גדולים

טווחי המחירים של השפים הם גדולים מאוד. ניתן למצוא שפים שדורשים 500 או 600 שקלים עבור ארוחות זוגיות, אך גם כאלו שדורשים על ארוחות דומות מחיר כפול. המחיר לקבוצות של 3 או 4 זוגות יכול להגיע לכ-300 או 400 שקלים לסועד, אך יכול לקפוץ גם עד ל-500 או 600 שקלים לסועד, תלוי בשף, בכמות ובאיכות האוכל. היכולת לקבל שף פרטי בבית היא יוצאת דופן ויכולה להתאים לכל סוג של אירוע, שרוצה להרים את רמת האוכל. האוכל הוא הפרמטר המרכזי כיום כאשר אורח בוחן אירוע, ולכן, שווה מאוד להשקיע ספציפית בנושא הזה.

כמה סוגים של אירועים

שף פרטי הוא כזה שמתאים לכמה סוגים של אירועים. ציון של אירוע גדול, יום הולדת עגול או סתם רצון לפנק את בן או בת הזוג צריך להיעשות בסטייל. כמה כבר אפשר לצאת למסעדות או לסרטים, צריך לעשות משהו מיוחד. הטרנד החם בנושא האירועים המשודרגים הוא הזמנת שף פרטי הביתה. השף מגיע, מבשל ארוחה לתפארת, ונותן בונוסים אדירים שיגרמו לכם לא להצטער שלא יצאתם מהבית. כשמזמינים שף פרטי הביתה מקבלים את כל החבילה. אוכל של אמן, בידור, ייחודיות ואפשרות לקבל טעימה מחווית המסעדה, מבלי להתניע את האוטו.

לרכב על הטרנד

כידוע, הטרנד הקולינרי הוא חם מאוד בארץ. יש המון תוכניות אוכל, ריאליטי בנושא אוכל, מסעדות חדשות, פופ אפים, דוכנים ומשאיות אוכל. אנשים אוהבים לאכול ולהתנסות והזמנת שף פרטי הביתה היא המילה האחרונה בתחום. כששף פרטי בא הביתה, הוא נותן את כל כולו, מוסיף אלמנט של בידור וייחודיות ומצליח לשדרג את הערב במו ידיו.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...