Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"תו-שווים שרים"

"תו-שווים שרים"
קרדיט: pixabay

מיזם מרגש לשילוב אנשים עם צרכים מיוחדים בקהילה באמצעות מוזיקה ואמנות

אחת לחודש בימי שני יערך בבית אריה קלנג באשדוד מפגש במסגרת סדרת האירועים החדשה "תו- שווים שרים" שמטרתה להעלות את המודעות לשיווין הזדמנויות ושיתופם של אנשים עם צרכים מיוחדים בקהילה, באמצעות מוזיקה ואמנות. האירועים יתקיימו במתכונת של שירה בציבור שילוו בשפת הסימנים, בהובלת הרכב מוזיקלי המשלב אמנים עם וללא צרכים מיוחדים שהוקם במיוחד לטובת כך.

פתוח לקהל הרחב, חינם

18.11.19 , יום שני, בשעה 18:30


באשדוד מניפים את דגל השוויון: אחת לחודש בימי שני תיערך בבית אריה קלנג, בית האמנים באשדוד סדרת אירועים בת שישה מפגשים – "תו-שווים שרים" – מיזם חדש ומרגש השואף להעלות את המודעות לשוויון הזדמנויות ושיתופם של אנשים עם צרכים מיוחדים בקהילה באמצעות מוזיקה ואמנות, במטרה ליצור יחד קהילה שווה. האירוע הראשון בסדרה יערך ביום שני ה-18.11.19 בשעה 18:30, בניהולו האמנותי של המוזיקאי רונן הרוניאן, ויהיה פתוח לקהל הרחב, חינם.

כל אחד מהאירועים במסגרת הסדרה החדשה יונגש בשפת הסימנים ויערך במתכונת של שירה בציבור בהובלת הרכב מוזיקלי המשלב אמנים עם וללא צרכים מיוחדים שהוקם במיוחד לטובת כך. מדי אירוע ישולבו הרכבים מקומיים נוספים, זאת לצד מרחב יצירה ואמנות שיפעל באופן פתוח לכולם ויתחשב בצרכיו של כל אדם, בו יוכלו המשתתפים ליצור ולצייר באופן חופשי בליווי אמנים מקומיים, כשהרעיון הוא שאנשים ירגישו חופשי להגיב למוזיקה באמצעות יצירה. במרחב האירוע יוצעו לאורחים מגוון חומרי אמנות לבחירה.

במיוחד עבור המיזם נוצר שיתוף פעולה עם אגודת אמני אשדוד, אשר ייקחו חלק פעיל בסדרת האירועים.

על הניהול האמנותי והובלת ההרכב המוזיקלי אמון המוזיקאי והיוצר רונן הרוניאן, ואליו מצטרפים אמנים מוכשרים בני העיר אשדוד גם הם: הנחיה ושירה – עמק עמרמי ואיל פרץ, קלידים – סער בוכבינדר, קלידים, גיטרות – יהונתן עזר.

"הצוות המוביל את השירה מאפשר במה פתוחה לכל באי המפגש ויוצר סביבה מזמינה גם למי שאינו רגיל לשיר וליצור אמנות" מסבירה נעמה ארבל, אוצרת ומנהלת התוכן בבית אריה קלנג, בית האמנים, ומוסיפה: "כך מתאפשר שילוב בין חוויה של יצירה יחד לבין קבלת האחר".

"בית אריה קלנג המהווה בית לאמנות ולתרבות המקומית באשדוד" – היא מוסיפה, "יוזם ומעודד שיתופי פעולה עם מוסדות קהילתיים, על מנת לחבר בין התרבות המקומית למסגרות חברתיות קהילתיות ולסצנת האמנות המקומית".

את המיזם המרגש יזמה נורית טופז, רפרנטית תחום צרכים מיוחדים בחברה העירונית לתרבות אשדוד, בשיתוף בית אריה קלנג, אגודת אמני אשדוד, מחלקת תחום הנוער בחברה העירונית לתרבות, המרכז למשפחה אשדוד, מחלקת שיקום, המנהל לשירותים חברתיים, היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי וקהילה נגישה אשדוד.

נורית טופז: "במהלך כ-60 דקות ניכנס יחד לעולם בו כולנו שווים באמת, יחד נעלה את המודעות לשוויון הזדמנויות ושיתופם של אנשים עם צרכים מיוחדים במרחב הציבורי כאשר האמנות והשירה הן אלו שמחברות בינינו".

"תו-שווים שרים" – אחת לחודש בתאריכים: 18.11.19, 2.12.19, 13.1.20, 17.2.20, 16.3.20, 6.4.20. התכנסות: 18:30, תחילת האירוע: 19:00. משך האירוע כשעה. לפרטים נוספים: בית אריה קלנג 08-9221883 או במייל:  [email protected]

האירוע פתוח לקהל הרחב, חינם

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
והזוכה המאושר: ישיבת אמית יגל אשדוד
כשרועי השמיניסט האשדודי רצה להפיק הכתרת פורים בישיבה, הוא לא...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
המנהל שנמצא במילואים מ - 7/10 הועלה בדרגה – מול כל התלמידים
מאז שמחת תורה, ה-7/10 נמצא הרב שלום מלול במילואים ביחידה...
הבוסית שיילדה את העובדת
לפני מספר ימים הגיעה איילת כץ, 31, תושבת כרמי גת,...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
למען החטופים
תלמידי ישיבת אמית יגל אשדוד, יחד עם מאות תלמידי הישיבות...
מסעדת פטרה תהיה פתוחה בפסח תפעל בערב ליל הסדר ולאורך כל ימי החג כרגיל
מסעדת פטרה, שהינה מוסד קולינארי מוביל בישראל, הממוקמת על הקו...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...