איך מגיעים ללקוחות פוטנציאלים בתחום הביטוח?

איך מגיעים ללקוחות פוטנציאלים בתחום הביטוח?
קרדיט pixabay

זו אחת השאלות המרכזיות ששואל את עצמו כל סוכן ביטוח. עם ריבוי חברות הביטוח והסוכנים הפועלים בכל דרך שיווק אפשרית, כל אחד מאתנו מחפש את הדרך הנוחה, הקלה והמהירה להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלנו. לקוח זה הכוח, ואם נמצא את הדרך לאתר את הלקוחות הללו, אנו על דרך המלך. כולנו חולמים לשבת במשרד ולקבל פניות מאנשים המתעניינים בשירות הביטוח שלנו, לצערנו הרב כיום בעידן התחרותי הטלפונים לא ממהרים להגיע וקיימת מלחמה על כל לקוח חדש והאתגר המרכזי והיום יומי הוא איך להשיג את הלקוח. האור בקצה המנהרה הוא, שישנם רבים המתעניינים בביטוח, ואם תעבדו נכון, המכירות שלכם יעלו. בדיוק בשביל זה כדאי לכם להכיר את חברת לירות דיגיטל, חברת שיווק המתמחה ועוסקת אך ורק בייצור תוכן ולידים לתחום הפנסיה, ביטוח והשקעות בארץ.

לידים בביטוח

לידים לביטוח הם ללא ספק מה שאתם צריכים על מנת להגדיל את תיק הלקוחות שלכם ואף להרחיב את אזורי הפעילות. במידה ואתם סוכנים בתחילת הדרך וזקוקים לדחיפה בבניית תיק לקוחות ראשוני,  או במידה והנכם סוכנים ותיקים המעוניינים לצרף לקוחות  פוטנציאלים חדשים , הפתרון עבורכם הם לידים חמים וזאת במידה ותפעלו נכון. חשוב להבין כי לידים לביטוח הינם תוצאה של אסטרטגיה שיווקית וקמפיינים בערוצי הדיגיטל השונים. כמפרסמים, הרצון שלכם הוא לפגוש את הלקוח הפוטנציאלי ברחבי הרשת, על מנת ליצור עניין ולגרום ללקוח לפנות אליכם. לידים לביטוח יכולים להגיע בדרכים רבות, לדוגמת מילון שאלון, יצירת קשר טלפוני, משלוח הודעה, או שיחת צ'ט.

שיווק דרך לידים – נוסחה מנצחת

חשוב להבין כי בשיווק אין נוסחה אחת מנצחת. למרות שענף הביטוח קטן, כל סוכן שונה מרעהו ולכן בלתי אפשרי לתת פתרון אחד לקמפיין מנצח. במידה ואתם רוצים לרכוש לידים לסוכן ביטוח שלב בתחילה יש לבצע "בקרת נזקים". כל כל סוכן עצמאי שמגיע אל חברת לירות דיגיטל, עובר "בקרת נזקים",  בו מדובר על ניתוח פעילות דיגיטלית קיימת, בין אם מדובר ב תר אינטרנט, רשתות חברתיות, הערכת מוניטין ועוד.  דבר זה עוזר להבין כיצד הסוכן כמותג נתפס בעיני הקוראים. תחום הדיגיטל רחב מאוד, ישנן אפשרויות רבות להציג מודעות ללקוחות פוטנציאלים ולכן חשוב להעריך נכון את יכולות ההמרה ללקוח שלכם. בנוסף נערכת בדיקה שלהאתר שלכם ועד כמה הוא יעיל,  מעקב ומדידה חשובים מאודף לכן יש לבדוק בכל דרך אפשרית את הצלחת הקמפיין והשפעתו. על מנת להשיג לקוחות פוטנציאלים, פנו עוד היום אל לירות דיגיטל, חברת שיווק שמתמחה ועוסקת אך ורק בייצור תוכן ולידים לתחום הפנסיה, ביטוח והשקעות בארץ.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
אגרנות כפייתית: כשהבית הופך למחסן – והחיים נעצרים
מאחורי חזיתות הבניינים המטופחים של אשדוד, מסתתרים לא אחת סיפורים...
מהי מכולה לפינוי פסולת ולמה היא הכרחית?
פינוי פסולת הוא חלק חיוני בכל פרויקט שיפוץ, בנייה או...
הדרך הנכונה להתמודד עם האשמה בגין השתמטות מצה"ל
כאשר חייל לא מתייצב לשירות הצבאי למרות שקיבל צו הוא...
החובות מתחילים להיערם? אל תחכו והתייעצו עם עורך דין
המציאות היום מביאה לכך שגם אנשים שנחשבים למעמד הביניים, כאשר...
המהות של ציוד סיעודי איכותי בבריאות היומיומית
הבריאות והנוחות הם חלק בלתי נפרד מאיכות החיים שלנו, ובמיוחד...
Discover the Perfect Stay in Israel: Long-Term Apartments in Tel Aviv and Luxury Hotels in Jerusalem
Israel is a land of contrasts, offering vibrant city life,...
הידע העצום שאפשר לקבל דרך עורך דין לענייני מזונות
כאשר מדובר בעניינים משפטיים שקשורים למזונות עורך דין מנוסה בתחום...
פינוי דירה בתל אביב: פתרון מושלם לדיור חסר לחצים
תהליך פינוי דירה בתל אביב: אתגר והזדמנות פינוי דירה בתל אביב...
הפתרון המושלם לבטיחות התינוק שלך
החשיבות של מגן ראש ללול כאשר מדובר בבטיחות התינוקות שלנו, אחד...
שלטים בעיצוב מתקדם: המפתח להצלחה העסקית   
שילוט חוץ הוא אחד הכלים החשובים ביותר למשיכת לקוחות חדשים....
דילוג לתוכן