Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אחריות סביבתית בתהליכי בניה

אחריות סביבתית בתהליכי בניה
Credit: Pixabay

הביקוש לפתרונות דיור בישראל נמצא בעלייה מתמדת ויזמים רבים מקדמים פרויקטים בתחום התכנון והבניה על מנת לספק מענה לדרישה. לצד היתרונות הבולטים שבקידום מיזמים אלו, הם עשויים להגיע לא פעם עם מחיר סביבתי כבד. כדי להעריך את כלל ההשפעות האקולוגיות של מיזם הבנייה שלך ולייעד פתרונות לקידום בניה בת קיימא, עומדים לרשותך מומחים בתחום התכנון הסביבתי שיסייעו לך במשימה. צוות המומחים של EOS – שירותי התייעלות סביבתית מזמין אותך לקבל ליווי צמוד ולהסתייע בחוות דעת של המומחים המובילים בישראל בתחום. יחד, נעריך את הסיכונים הסביבתיים בפרויקט שלך ונייעד להם פתרונות מתקדמים שיאפשרו לך להניע את התוכנית ללא חשש למפגעים סביבתיים ובהתאם להנחיות המשרד להגנת הסביבה.

Credit: Pixabay

ישנם היבטים רבים בתהליך הבניה שעשויים לגרום למפגעים סביבתיים חמורים. זיהומי רעש, ריחות רעים, השלכת פסולת ופגיעה בחי, בצומח ובמקורות מים הם רק חלק מההיבטים בהם עשוי המיזם לסכן את הסביבה. לכן, כאשר קיים סיכון לפגיעות מסוג זה, נדרש לבצע תסקיר השפעה על הסביבה כחלק מתכנון תב"ע. כדי לערוך תסקיר זה באופן מקיף ומקצועי, יש לפנות לעזרתם של אנשי המקצוע בהקדם.

עריכת תסקיר השפעה על הסביבה

במהלך התסקיר, נבחן את מצבו הסביבתי של המרחב בו נערך הפרויקט ואת כלל החלופות למיזם כדי לבחון האם זהו אכן המיזם הבטוח ביותר מבחינה סביבתית. לאחר מכן, נסקור את כלל שלבי התוכנית ונעריך את השלכותיה הסביבתיות. ככל שנזהה סיכונים לסביבה, נסייע לך לייעד את כלל הפתרונות הנדרשים כדי לפעול באופן בטוח ולמנוע נזקים במהלך הפרויקט. את כלל ההמלצות הללו, נגיש למוסדות התכנון והבנייה הרלוונטיים ונסייע לך לקבל את כל האישורים הנדרשים כדי להתחיל. כך, נוכל למנוע עיכובים מיותרים בפרויקט, לקדם תהליך בניה בר קיימא ולפעול ביעילות וביושרה.

EOS – שירותי התייעלות סביבתית מספקת ייעוץ סביבתי לעסקים בכל תחומי התעשייה. הניסיון רב השנים שלנו והידע המקצועי הנרחב הופך אותנו לאחת הסמכויות המובילות בישראל בתחום התכנון וההתייעלות הסביבתית. בכל מיזם ולקראת הקמת עסק יצרני חדש, אנו עומדים לרשותך ומסייעים לך לעמוד בכל הדרישות הסביבתיות.

שירותי תכנון סביבתי לכל המגזרים

בין אם נדרש לך ייעוץ בנושאי סביבה לקראת מיזם פיתוח, או אם המפעל שלך זקוק לקבלת היתר רעלים, צוות המומחים שלך עומד לרשותך ויסייע לך לייעד את הפתרונות הטובים ביותר לצרכים שלך. לקבלת פרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו כעת במספר 052-4506622.

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
איזה ארונות אתם באמת צריכים במשרד שלכם?
מידי כמה שנים גם אתם, כמו אחרים, חושבים על עיצוב...
לימוד ריקוד לבת מצווה
היום הגדול והמרגש שלך מתקרב – הנה רק בעוד כמה...
למה כדאי פילאטיס לנשים?
אם אתן מחפשות אימון איכותי שיחזק את הגוף שלכן, את...
מה אתם צריכים לדעת על בריאות השיניים שלכם
אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אולי זה הזמן לציין כי...
איך ליצור קמפיין פרסום לחרדים שייתן תוצאות בשטח        
כאשר צריך ליצור קמפיינים פרסומיים המכוונים באופן ספציפי לקהילה החרדית,...
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...