Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט

מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
קרדיט - Canva

עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות לנושא עלתה מאוד. עבירות מין הן חמורות כשהן מתבצעות ברמה הפיזית, אך לא פחות מכך כשהן מתבצעות באופן וירטואלי כמו סחיטה מינית ברשת. ההסתתרות מאחורי המקלדת מאפשרת לעברייני מין לעשות דברים שלא היו מעזים לעשות באופן פיזי והנזק שנגרם לקורבנות העבירה אינו פחות חמור. לעיתים יצירת קשר באופן וירטואלי מביאה גם למפגש פנים מול פנים וביצוע עבירת מין גם באופן פיזי, מה שהופך את העבירה לחמורה הרבה יותר. כל יצירת קשר למטרה זו נחשב עבירה, בין אם מדובר על שליחת תמונות עירום, שידול למעשה מיני או איום לפרסום תמונות מיניות בניגוד להסכמתו של אדם בתמורה לקשר מיני. החומרה בה מתייחס החוק והרשויות לעניין מחייב חשוד במעשה מסוג זה לפנות לעורך דין פלילי בעל ניסיון רב הן בטיפול בעבירות מין והן בדיני אינטרנט.

הואשמתם בגניבת זכויות יוצרים? יש למי לפנות

השימוש האינטנסיבי באינטרנט מביא לכך  שאנשים רבים מפרסמים את עצמם ואת העסק שלהם, כותבים בלוגים או מפעילים ערוץ באחת הרשתות החברתיות. הדבר מביא לא פעם לגניבת זכויות יוצרים, כאשר במקרים רבים הדבר לא נעשה בכוונה תחילה אלא בשל חוסר הכרה של החוקים בנושא והדברים שיש לבדוק לפני שעושים שימוש בחומר שישנו ברחבי הרשת. עורכי דין אינטרנט המתמחים גם במשפט הפלילי הם הכתובת עבורכם אם הואשמתם בגניבת זכויות יוצרים. לפעמים גם גניבת סימן או יצירת לוגו דומה ללוגו של חברה מוכרת ייחשבו גניבת זכויות יוצרים. עורך הדין המתמחה הן בפלילים והן באינטרנט יוכל למצוא את הדרך לפתור את העניין באופן הקל ביותר שניתן.

עבירות אבטחת מידע: כשמחשוב ומשפטים נפגשים

אחד התחומים המורכבים בהם עוסקים עורכי דין אינטרנט הוא עבירות אבטחת מידע וסייבר. אם בעבר גניבה היתה בעיקר של רכוש, היום גניבה רבת משמעות היא של מידע. בעולם בו מידע רב על כל אחד ואחת מאיתנו רץ ברחבי הרשת ויכול להגיע לכל אדם אשר מבין היטב בתחום, ישנו מקום רב לעורכי דין המתמחים באינטרנט עם דגש עם עבירות מחשב וסייבר. שתילת תוכנות ריגול העוקבות אחר פעילות ברשת ובמחשב בכלל הוא אחת הדרכים להשיג מידע לשימוש לרעה. גם פריצות למחשב לצורך דליית מידע ממנו נחשבות לעבירות חמורות. עורך דין המומחה בתחום יכול לסייע בתביעה, אך אם הוא מתמחה גם בפלילים יוכל ללוות חשוד בעבירה זו ולייצג אותו בבית המשפט.

משרד עורכי דין MBM מתמחה במשפט הפלילי ובעל ניסיון רב בטיפול בסוגים שונים של עבירות, כולל דיני אינטרנט. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
אם השיער שלך עבר החלקה, האם עדיין ניתן להשתמש במסכה לשיער?
נשים רבות בעלות שיער חלק מאמינות בטעות שמסכות שיער מיועדות...
מיסים שיש לשלם בעת רכישת נכס
קניית דירה היא אתגר לא קטן עבור רבים, הן מבחינת...
לבחור ביחד עם הילדים את המיטה המושלמת
רבות דובר לאורך השנים בשבחה של השינה. אנחנו יודעים כי...
הפקולטה למתמטיקה בטכניון – מה היא מציעה לכם?
מחפשים מסלול לימודי לתואר ראשון בתחום המתמטיקה? טוב שבאתם! הפקולטה...
חברת CI ושירותי המחקר שיתמכו בשגשוג הארגון שלכם
לפי המחקר, קרוב למחצית העסקים לא מצליחים לשרוד מעבר לשנה...
חברת SDB מאתרים מנתחים משקיעים – בארץ ובחו״ל
מתעניינים בהשקעות בנדל״ן? צוות המומחים שלנו, בחברת SDB, מזמין אתכם...
מרחיבים את המשפחה? אנחנו נמצא לכם מכונית
ילדים זה שמחה וזו ברכה. אתם ממש לא צריכים לחשוש...
חשיבות ליווי עורך דין מטעמכם בעסקאות קניית דירה מקבלן
רבים אשר רוכשים דירה מקבלן בונים על כך שבגלל שמדובר...
היכן הצי'לר משמש בתעשייה ומה היתרונות שלו?
את הצ'ילרים ניתן למצוא במגוון תעשיות. מערכת הקירור חיונית לביצוע...
זקוקים לפתרון מימון חכם? היתרונות של משכנתאות לעסקים
כל עסק חשוף לסיכונים שונים, ובפרט במציאות התזזיתית של המאה...