Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדמיית שיער – על קצה המזלג

הדמיית שיער – על קצה המזלג
קרדיט - Canva

אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות ועדיין לא נחשפתם לשיטה של מיקרופיגמנטציה, עכשיו זה הזמן. מיקרופיגמנטציה היא שיטה עבור הדמיית שיער לגברים או לנשים, במסגרתה, מכשיר ייחודי המכיל מחטים זעירות שמחדירות פיגמנט שמיועד לקרקפת. הדיו המיוחד יוצר מראה של זקיקי שיער קצרצרים וצפופים ומשווים מראה של שיער מגולח לראש ללא שיער, או לחילופין, ממלאים אזורים בראש בהן יש קרחות או דילול של השיער הטבעי. מלבד זאת, אם נמצאתם מתאימים להשתלת שיער ועברתם אחת, אך נותרו לכם צלקות על הקרקפת או שעדיין יש אזורים דלילים, מיקרופיגמנטציה יכולה לעזור גם במקרה כזה. הדמיית השיער יכולה לטשטש צלקות ולהשוות מראה אחיד לאורך הקרקפת וכן, לעזור לתוצאות ההשתלה וליצור אשליה של שיער צפוף ומלא יותר.

למי מתאימה השיטה

הדמיית שיער לגברים, או לנשים, היא פתרון יעיל עבור אנשים שכבר ניסו כמעט הכל. כל אדם בכל גיל, מין, צבע עור, או צבע שיער מתאים עבור הדמיית שיער – מדובר בפרוצדורה שאיננה פולשנית, אינה כוללת חתכים או דימום ואינה מצריכה תקופת החלמה. הטיפול כולל שלושה עד ארבעה סשנים כאשר אחריהם, הצבע אינו משתנה, אלא רק דוהה עם הזמן. ככל שתעקבו אחר הוראות המטפל, כך גם תגדילו את זמן החידוש שבדרך כלל מבצעים אחת לשנתיים, שלוש. מסיבה זו, מדובר בשיטה שהיא חסכונית בזמן ובגלל העלויות הנוחות שלה – גם בכסף. השיטה אינה באה להחליף השתלת שיער, אך יכולה לשמש כפתרון נהדר עבור מי שאינו מתאים להשתלה או שמעוניין לתת חיזוק לתוצאות ההשתלה במחירים זולים הרבה יותר.

יגעתם ומצאתם – איפה תוכלו למצוא הדמיית שיער איכותית

לאחר אינספור מוצרים שניסיתם והתלבטויות קשות, החלטתם לעבור הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. במידה והגעתם לשלב בו אתם מחפשים מקום לבצע בו את הטיפול, אל תחפשו רחוק יותר. מיקרו פוליק הוא מקום שמציע הדמיית שיער לגברים ולנשים, הנעשית במקצועיות ובמיומנות. המקום נמצא בקריית מוצקין לנוחות תושבי הצפון, קיים כבר כ-7 שנים ומונה המוני לקוחות מרוצים. הוא נוסד על ידי מירב עוז, בעלת תשוקה למקצוע, ידי זהב ושירות בלתי מתפשר. הדמיית השיער במיקרו פוליק נעשית בקפדנות ודיוק, ומתאפיינת בפגישות ארוכות הנועד להבטיח את שביעות רצונו של הלקוח. אז אם עד היום חיפשתם את הפתרון המושלם לשיער שלכם, צרו קשר עוד היום עם מיקרו פוליק כדי לשים סוף לחיפוש.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
ההבדל בין עיצוב דירה לעיצוב בית פרטי
עיצוב פנים היא האומנות של עיצוב הבית והחלת הסגנון האישי...
"להוריד את הבטן" ללא כפיפות אינסופיות- כך תעשו את זה
ככל שאנו מתבגרים, כך הצטברות השומן, במיוחד באזור הבטן, גדלה...
סימפוניה מרחבית - נקודת המפגש בין אדריכלות לעיצוב פנים
בכל פרויקט בנייה של בית חדש, מקום מסחר או כל...
לעבור משברים משפחתיים בעזרת עורך דין מתאים
אמנם המשפחה היא מעגל האנשים הקרוב אלינו ביתר, אך עם...
להשאיר את הראש מעל המים גם בזמן מלחמה- איך עושים את זה
מלחמה היא מצב לא פשוט מכל הבחינות: פיזית, רגשית וגם...
איך ממחזרים משכנתא
הליך מיחזור של משכנתא מתבסס על החלפת הלוואת המשכנתא הנוכחית...
סימנים לכך שצריך להזמין טכנאי מעליות
אם אתם גרים בבניין משותף או עובדים בכזה, ויש בנכס...
אל תוותרו על מה שמגיע לכם מהביטוח
חברות הביטוח אינן יכולות למשוך תביעות צודקות עד אין סוף...
התלמידות זוכרות את השוטר הגיבור משדרות שנפל בקרב
לקראת יום הזכרון, התקיים במדרשת אמית שחרי באשדוד ערב שרות...
האם מטבח כפרי יתאים לכם?
החיפוש אחר מטבח שיתאים לבית זו לא תמיד משימה קלה...