Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול מומלץ בדרום הארץ

טיפול מומלץ בדרום הארץ
קרדיט: Freepik

במצבי קיצון ובמצב נפשי לא מאוזן, מומלץ להיוועץ עם פסיכיאטר באשדוד או סביבתה אשר ייגש אליכם ברגישות ובאמפתיה, ויעניק לכל פונה יחס אישי ונקודת מבט מקצועית ואנושית. פסיכיאטר מאשדוד וסביבתה ישמור על הפרטיות שלכם, ישמור על הכבוד שלכם ויעזור לכם לטפל ולהתייחס בצורה המתאימה ביותר בבעיה שלשמה הגעתם אליו. פסיכיאטר פרטי הינו איש מקצוע מוסמך אשר יעניקו לכם טיפול פרטי, מקצועי ואישי, באופן דיסקרטי ביחס למוסדות הציבוריים. במקרים מסוימים יהיה צורך במרשמים תרופתיים למטופל, אך לא תמיד. לפני ההליכה לפסיכיאטר, כדאי לשמוע המלצות, לשוחח עם הפסיכיאטר עצמו בטלפון ולהסביר לו מהי הבעיה שבגללה אנחנו באים אליו. לשם כך תוכלו להסתייע בשירותים של ד"ר אביתר שגב. ד"ר שגב הינו פסיכיאטר מומחה, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא התמחה בפסיכיאטריה במרכז לבריאות הנפש באר יעקב ובצה"ל וניהל מרפאה רב מקצועית לבריאות הנפש למבוגרים. כמו כן הוא מטפל בחרדות מסוגים שונים, בהפרעות במצב הרוח, פסיכוזות, התפרצויות זעם והפרעות קשב וריכוז. ד"ר שגב הוא פסיכיאטר מומחה והוא משתדל לעשות כל מה שניתן על מנת שהמטופלים שלו ירגישו טוב יותר ויוכלו לתפקד ולחיות חיים איכותיים ומספקים. 

 

עזרה מהמדינה במצבים רפואיים

חוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי הינה חלק חשוב בפניות רבות לביטוח הלאומי, והוא לא מקל בה ראש. גם במצב הלחץ הקיצוני הזה של קושי נפשי ותקופה רוויית מתחים ולחצים, לא תמיד הביטוח הלאומי ימהר לקבל את התביעה, והוא יבקש הוכחות בשטח להידרדרות במצב. לשם כך נזדקק לחוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי שאכן מוכיחה שמצבו הרפואי או הנפשי של המטופל הידרדר ובעצם יש לו נכות מסוימת שמונעת ממנו לתפקד בצורה טובה.

לבחור את איש המקצוע הנכון

איך נבחר פסיכיאטרים מומלצים? אחת מהשיטות הכי טובות לעשות זאת היא באמצעות המלצות כמובן –  המלצות ממכרים ומאנשים הן דרך מומלצת מאוד. כמו כן, חשוב שנרים טלפון אל הקליניקה של הפסיכיאטר ונוודא אם השירות שניתן אדיב ומסביר פנים ואם יש כימיה בינינו. נוכל לבדוק את זמינות התורים של פסיכיאטר פרטי מומלץ בשיחת טלפון קצרה, ונשאל שאלות על מנת לבדוק אם נוכל לקבל מענה לבעיות בגללן אנו פונים. לשם כך נוכל להיוועץ בד"ר שגב אביתר אשר הינו מומחה ובעל קליניקה פרטית. ד"ר שגב הינו בעל רקע עשיר בתחום הפסיכיאטריה והוא מטפל במספר מגוון של הפרעות וקשיים. ד"ר שגב הינו רופא הדוגל במקצועיות וברפואה עדכנית לצד אנושיות וחמלה. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 055-2774685 ונשמח לעמוד לשירותכם לכל פנייה.

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
הפקולטה למתמטיקה בטכניון – מה היא מציעה לכם?
מחפשים מסלול לימודי לתואר ראשון בתחום המתמטיקה? טוב שבאתם! הפקולטה...
חברת CI ושירותי המחקר שיתמכו בשגשוג הארגון שלכם
לפי המחקר, קרוב למחצית העסקים לא מצליחים לשרוד מעבר לשנה...
חברת SDB מאתרים מנתחים משקיעים – בארץ ובחו״ל
מתעניינים בהשקעות בנדל״ן? צוות המומחים שלנו, בחברת SDB, מזמין אתכם...
מרחיבים את המשפחה? אנחנו נמצא לכם מכונית
ילדים זה שמחה וזו ברכה. אתם ממש לא צריכים לחשוש...
חשיבות ליווי עורך דין מטעמכם בעסקאות קניית דירה מקבלן
רבים אשר רוכשים דירה מקבלן בונים על כך שבגלל שמדובר...
היכן הצי'לר משמש בתעשייה ומה היתרונות שלו?
את הצ'ילרים ניתן למצוא במגוון תעשיות. מערכת הקירור חיונית לביצוע...
זקוקים לפתרון מימון חכם? היתרונות של משכנתאות לעסקים
כל עסק חשוף לסיכונים שונים, ובפרט במציאות התזזיתית של המאה...
איזה ארונות אתם באמת צריכים במשרד שלכם?
מידי כמה שנים גם אתם, כמו אחרים, חושבים על עיצוב...
לימוד ריקוד לבת מצווה
היום הגדול והמרגש שלך מתקרב – הנה רק בעוד כמה...
למה כדאי פילאטיס לנשים?
אם אתן מחפשות אימון איכותי שיחזק את הגוף שלכן, את...