Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Klang music room #1

Klang music room #1
צילום אורי קריספין

הדי ג'יי ואמן הסאונד שי מלכה (Sacro Momento ) יקיים סדנה בבית אריה קלנג ב12.2.20, שתחשוף את המשתתפים אל אחורי הקלעים של יצירה מוזיקלית אלקטרונית, ותציע התנסות והפקה מוזיקלית בעזרת תכנת FL Studio 20  – תוכנת היצירה למוזיקה אלקטרונית הנפוצה ביותר בעולם. בנוסף ישתף שי את המשתתפים בסיפורים מניסיונו האישי כדי ג'יי וכמפיק אשר מופיע עם היצירה שלו בכל העולם. בנוסף, אוצרת התערוכה מרינה פוזנר תערוך הדרכה מיוחדת בתערוכה.

ההשתתפות בסדנה ובהדרכה, ללא עלות

יום רביעי ה-12.2.20 בשעה 20:00, בית אריה קלנג, אשדוד

במסגרת התערוכה BEAT | די-ג"יי ואמנות הסאונד המוצגת בבית אריה קלנג, תיערך סדרת אירועי Klang Music Room אשר מציעה לקהל חוויה לילית שלמה. במסגרת סדרת האירועים יתקיימו הרצאות/ כיתות אמן/ תקלוט בלייב אשר ישודר לערוץ יו טיוב ובכל אירוע התערוכה תהיה פתוחה עד השעה 23:00.

באירוע הראשון שיתקיים ב-12.2.20 תיערך סדנה בהנחיית הדי ג'יי ואמן הסאונד שי מלכה (Sacro Momento ), בה ילמדו המשתתפים איך ליצור מיקס בעזרת תוכנת FL Studio 20/. מהסדנה יצא כל משתתף עם יצירה מקורית מעשה ידיו ועם סיפורים מניסיונו האישי של שי מלכה, כדי ג'יי וכמפיק, אשר מופיע עם היצירה שלו בכל העולם. בנוסף אוצרת התערוכה מרינה פוזנר, תקיים הדרכה מיוחדת בתערוכה. ההשתתפות בסדנה ובהדרכה, ללא עלות.

הדי ג'יי ואמן הסאונד שי מלכה (Sacro Momento ) יקיים סדנה בבית אריה קלנג ב12.2.20
צילום אורי קריספין

הסדנה בת ה-3 שעות, בהנחייתו של שי מלכה, תפרוס יריעה רחבה על אחורי הקלעים של יצירה מוזיקלית אלקטרונית, ותציע התנסות והפקה מוזיקלית בעזרת תכנת FL Studio 20 , תוכנת היצירה למוזיקה אלקטרונית הנפוצה ביותר בעולם, בזכות הפעלה קלה ואיכות הפלאגינים שלה. תוכנה זו גם נחשבת לתוכנת היצירה המועדפת על אמנים גדולים בעולם. בדומה לתכנות נוספות בשוק, היא מציגה אולפן הקלטות דיגיטלי על גבי מסך המחשב.

הדי ג'יי ואמן הסאונד שי מלכה (Sacro Momento ) יקיים סדנה בבית אריה קלנג ב12.2.20
צילום אורי קריספין

שי מלכה הוא יוצר ומפיק מוזיקלי, די ג'יי, מתמקד בעיקר ביצירה של מוזיקה אלקטרונית משולבת כלים, במיקוד על מוזיקת טראנס, מופיע בארץ ובעולם.

למשתתפים בסדנה שזו תהיה הפעם הראשונה בה הם מתנסים בתוכנה, ההשתתפות בסדנה תקנה להם הבנה ביסודות וביצירה של מיקס, באופן עצמאי ופשוט.

ליוצרי מוזיקה בתחילת דרכם, הסדנה היא הזדמנות להרחיב את הידע שלהם על יצירת מוזיקה ועל יכולות הכלים שיש לתוכנה להציע, כולל החידושים של הגרסה החדשה ולאמנים מתחומי מדיה שונים המתעניינים בשילוב עם מוזיקה, תציע הסדנה דרכים מאתגרות חדשות לשילוב מוזיקה ביצירה שלהם.

הדי ג'יי ואמן הסאונד שי מלכה (Sacro Momento ) יקיים סדנה בבית אריה קלנג ב12.2.20
צילום אורי קריספין

לסדנה יש להגיע עם לפטופ ואוזניות, באמצעותם יוכל כל משתתף להשתמש בגרסת הניסיון החינמית להורדה של התוכנה, על מנת לקחת חלק בסדנה. בתום הסדנה יצאו המשתתפים עם יצירה מקורית מעשי ידיהם, לאחר שיקבלו הצצה לעולם תוכן מוזיקלי ואמנותי שאין בו גבול, ועם סיפורים של שי מלכה מניסיונו האישי כדי ג'יי, יוצר ומפיק, אשר מופיע עם היצירה שלו בארץ ובעולם.

הסדנה מתקיימת במסגרת התערוכה BEAT | די-ג"יי ואמנות הסאונד, תערוכה ראשונה מסוגה אשר עוסקת בדמות הדי ג'יי, במוזיקה ובסביבה שבה אלה מתקיימים. התערוכה נפתחה בבית אריה קלנג ב-17.1, ותציג עד ה-16.4. מדובר בתערוכה חווייתית

המבוססת על עבודות וידאו וסאונד, לצד מייצבים אינטראקטיביים. את התערוכה אצרה מרינה פוזנר, וזו היא יוזמה של בית אריה קלנגבשיתוף עם החברה העירונית לתרבות אשדודעיריית אשדודבירה מכבי, מכללת BPM וחברת Pioneer israel .

בין העבודות בתערוכה, מוצגת עבודה  ASHDOD MIX  של שי מלכה שיצר יחד עם אמן הווידאו שי קאן. עבודה שמניחה את הפסקול של אשדוד, על בסיס הקלטות, סאונד של העיר וצילומי וידאו. יצירה רב חושית וייחודית למקום שמחברת בין הפקה, מיקס סאונד, לבין יצירת ביט ויזואלי שמעמיק את היצירה ומעניק לה נוכחות .

בנוסף לסדנה, תוצע למבקרים באותו היום גם להשתתף בהדרכה מיוחדת בתערוכה BEAT | די-ג"יי ואמנות הסאונד, עם מרינה פוזנר, אוצרת התערוכה, שתספר על המייצבים בתערוכה, על הרעיון שעומד מאחוריה, תיתן רקע על העבודות המוצגות בתערוכה ועוד.

הדי ג'יי ואמן הסאונד שי מלכה (Sacro Momento ) יקיים סדנה בבית אריה קלנג ב12.2.20
צילום אורי קריספין

סדנה עם אמן הסאונד והדי ג'יי שי מלכה והדרכה בתערוכה עם מרינה פוזנר

יום רביעי, ה-12.2.20, בשעה 20:00 , במשך 3 שעות

ההשתתפות ללא עלות, בהרשמה מראש: [email protected] , 08-9221883

בית אריה קלנג, בית האמנים החדש בגבעת יונה, יאיר 2, אשדוד

להשתתפות בסדנה: נדרשים לפטופ ואוזניות, לא נדרש ניסיון קודם, מומלץ להוריד את התכנה ללפטופ טרם ההגעה לשיעור

לפרטים נוספים 08-9221883

שעות פעילות בית האמנים:

ימים א'-ה'     08:00- 18:00

יום ו             09:00 – 13:00

שבת            סגור

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
יום המעשים הטובים שמח במדרשת שחרי אשדוד
יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי באשדוד נפתח בחלוקת משלוחי...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...