Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים

עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
קרדיט - Canva

בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל החוקים והתקנות הקשורים למקרקעין סבוכים במיוחד, רק כאשר נעזרים בשירותיו של עורך דין הסכמי מכר ממלאים את ייעודם – ומבטיחים לכם שקט נפשי אמיתי. בהתאם, פניה אל עו"ד עם ניסיון היא מומלצת, גם כשאתם מבקשים למכור נכס וגם כשאתם רוכשים. גם כשנדרש הסכם פירוק שותפות במקרקעין, רק עורך דין מיומן יבצע את התהליך ביעילות וישלים את הפירוק באופן מיטבי. במרבית המקרים, מכירה של נכס היא תהליך ממושך. התמורה עבור הדירה (או המשרד, החנות וכו') מועברת בהדרגה, ובמקביל חובה לנקוט בצעדים שונים הקשורים לרישום הזכויות – כדי שבאף נקודת זמן לא תהיו חשופים לסכנה כזו או אחרת, שעלולה להסתיים בנזק כספי משמעותי. עורך הדין שלכם ידע להנחות אתכם בכל הצעדים הדרושים.

מכירת דירה בעקבות גירושין על בסיס הסכם פירוק שותפות

מצב ספציפי שבו חשובה במיוחד עזרת עורך דין מיומן הוא מכירת דירה בעקבות גירושין. כשאין הסכם ממון, חלוקת הנכסים המשותפים של בני הזוג נסמכת על חזקת השיתוף, שקובעת כי כל צד יקבל 50% מהרכוש. דירה המשמשת גם למגורים מייצרת מצב מורכב מאוד, בו בני הזוג עלולים להיקלע לקונפליקטים על מי מקבל את הדירה ומי צריך לעזוב. אחד הפתרונות הוא הסכם פירוק שותפות בעזרת עורך דין מומחה בתחום, שמספק מענה גם לצורך להמשיך לגור בנכס, לפרק זמן מסוים או ללא הגבלה.

מכירת דירה שהתקבלה בירושה

הסכם פירוק שותפות רלוונטי גם במקרים שבהם מספר יורשים, בדרך כלל אחים, מקבלים ביחד זכויות על נכס דרך ירושה או צוואה. במידה ואף יורש לא מעוניין בדירת הירושה, מבצעים רישום צו הירושה בטאבו – כלומר, רשם המקרקעין, והתמורה הכספית ממכירת דירת הירושה מחולקת שווה בשווה בין היורשים . במידה והיורשים מעוניינים לבצע חלוקה שונה בעיזבון, יש לבצע הסכם חלוקת עיזבון בטרם רישום הזכויות ברשם המקרקעין – פעולה שתחסוך ליורשים תשלומי מס. במידה ולמורישים הייתה דירה יחידה על שמם במותם, דירת מגורים ללא זכויות נוספות, אין תשלום מס בעת מכירת הדירה, כתלות במשתנים נוספים. מסיבה זו כדאי לפנות אל עורך דין לענייני צוואות עם ניסיון בעריכת הסכמי מכר, כך שכל הצדדים יצאו נשכרים ללא קונפליקטים ביניהם.

הסכמי מכר הם אחד מתחומי המומחיות העיקריים של משרד עו"ד אלון מליחי, שצבר ניסיון רב גם בעריכת ומימוש צוואות ובתיקי גירושין. בהתאם, צוות המשרד יכול לסייע בכל המקרים שבהם נמכרת דירה, כולל אלה המורכבים.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
והזוכה המאושר: ישיבת אמית יגל אשדוד
כשרועי השמיניסט האשדודי רצה להפיק הכתרת פורים בישיבה, הוא לא...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...